banner
הדמיית הפרויקט בקרית יובל בירושלים של חברת צברים // הדמיה Viewpoint
הדמיית הפרויקט בקרית יובל בירושלים של חברת צברים // הדמיה Viewpoint

ירושלים: היתר בנייה ל-70 יח"ד במסגרת תמ"א 38/1 הכולל 80 יח"ד קיימות

כ-70 יח"ד חדשות יתווספו ל-80 יח"ד קיימות בחמישה בניינים בשכונת היובל בירושלים, זאת לאחר שהוצא היתר בנייה לפרויקט. היזם הודיע כי ישתתף בהוצאות התחזוקה בפרויקט במהלך העשור הקרוב. המחירים ההתחלתיים נעים בין 1.64 שקל-2.8 מיליון שקל

תמונה: הדמיית הפרויקט בקרית יובל // הדמיה Viewpoint

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים נתנה היתר לבניית 5 בניינים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית בשכונת היובל. הפרויקט יתבצע במסלול תמ"א 38/1 – חיזוק ועיבוי והוא כולל 70 יחידות דיור חדשות המתווספות ל- 80 יחידות הדיור הקיימות ובסך הכל, יכלול הפרויקט כ- 150 יחידות דיור ב- 5 בניינים, בני 7 קומות. חלוקת התוספות למבנים הקיימים, בוצעה כך שבכל בניין יתווספו  4 דירות קרקע, 4 דירות בקומות 5 ו- 6 וכן, 2 דירות גג וחניון תת קרקעי. עוד במסגרת הפרויקט מתוכנן פיתוח סביבתי הכולל שטחים ירוקים, אמפי ומצפה נופי. אדריכל הפרויקט הנו מעוז פרייס. 

בחברת "צברים", שיזמה את הפרויקט, מדווחים כי בימים אלו תצא החברה במכרז קבלנים לבחירת הקבלן המבצע. עוד אומרים בחברה כי: "בשלב זה החברה מציעה לשיווק את הדירות בפריסייל לזמן וכמות מוגבלים, כאשר דירת 3 חדרים תוצע למכירה במחיר של החל מ- 1.64 מיליון שקל, דירת 4 חדרים החל מ- 2 מיליון שקל,  דירת 5 חדרים החל מ- 2.493 מיליון שקל". בין היתר יוצעו למכירה גם 10 פנטהאוזים במחירים של החל מ- 2.843 מיליון שקל. 

עוד הודיעה החברה, כי היא תשתתף יחד עם הדיירים בהוצאות התחזוקה של הפרויקט במהלך 10 השנים הקרובות.

רוני צברי, בעל החברה, מסר כי: "אנו שמחים ונרגשים על קבלת ההיתר. כחברה המקדמת פרויקטים מסוג התחדשות עירונית והרואה בזה חשיבות חברתית-קהילתית ולא רק כלכלית, היה חשוב לנו לשתף את הדיירים הקיימים בכל שלבי התקדמות הפרויקט החל מתכנון הדירות והשטחים הציבוריים והקפדה על המרחבים הירוקים והפינות הקסומות ועד השיווק. הפרויקט ימשוך לשכונה אוכלוסיה צעירה ואיכותית. הרוח החברתית והקהילה שקיימת במקום הופכת את הפרויקט למיוחד ושיווקית אנו פועלים לשמר את הייחודיות הזו. 

רוני צברי - הבעלים של חברת צברים // צילום שירן כרמל
רוני צברי – הבעלים של חברת צברים // צילום שירן כרמל

הפרוייקט שוכן ברחוב הציונות הפסטורלי, השוכן בנקודה גבוהה על גבעה קסומה בקריית יובל, מול נופיה הקסומים של ירושלים וצופה לנחל רפאים, משלב חדש עם ישן ומשתלב בקהילה אורבנית צעירה ואיכותית". 

שכונת קריית יובל נחשבת לאחת השכונות הגבוהות בירושלים, היא ממוקמת בדרום־מערב העיר, על מרומי רכס שבין הר הרצל ושכונת עין כרם ממערב. השכונה הוגדרה על ידי עיריית ירושלים כשכונה מועדפת לצעירים ומהווה בשנים האחרונות מוקד משיכה למשפחות צעירות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות