banner
הדמיית הפרויקט // יח"צ אאורה
הדמיית הפרויקט // יח"צ אאורה

רגע לפני פינוי הדיירים: נחתם הסכם מימון להקמת 447 דירות בפינוי בינוי ברמת השרון

פינוי בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון: נחתם הסכם ליווי בנקאי בהיקף של מיליארד וחצי שקל עם בנק לאומי וחברות הביטוח הראל ומנורה

זיו גולדפישר 13.11.2022

במסגרת הפרויקט ייבנו 447 יחידות דיור בשכונת מורשה בעיר, וכעת בכוונת החברה להודיע לדיירים על פינוי. חלקו הראשון של הפרויקט הסתיים כמעט לחלוטין, עם מכירת 95 אחוז מהדירות

פרויקט ההתחדשות העירונית שמבצעת חברת אאורה בשכונת מורשה ברמת השרון זוכה לליווי אשראי: החברה דיווחה היום (א') לבורסה כי חתמה עם בנק לאומי, חברת הראל ביטוח וחברת מנורה ביטוח על הסכם ליווי להקמת פרויקט פינוי בינוי בעיר, שבמסגרתו ייבנו 447 יחידות דיור. מסגרת האשראי שתועמד לרשות החברה היא בהיקף של 1.47 מיליארד שקל. 

הערבות כוללת מסגרת להנפקת ערבויות חוק מכר עד לסכום של כ-860 מיליון שקל וכן שראי כספי וערבויות אחרות. מסגרות האשראי יועמדו בכפוף להתקיימותם של מספר תנאים מוקדמים הכוללים, בין היתר, קבלת היתרי בנייה, העמדה של הון עצמי מינימלי ועמידה ביעדי מכירות. 

פרויקט ההתחדשות שמבצעת החברה, נעשה במסגרת של פינוי בינוי והוא כולל, כאמור, הקמת 447 יח"ד ב-4 מגדלים בני 19 קומות לצד כאלפיים מ"ר שטחי מסחר ומבני ציבור. מתוך הפרויקט החדש 116 יחידות דיור יוקצו לבעלי הדירות הוותיקים ו-331 נוספות מיועדות לשיווק על ידי החברה. נכון להיום (א'), נמכרו 102 יחידות דיור בהיקף כולל של כ-330 מיליוני שקל. 

בחודש ספטמבר החברה קיבלה החלטת ועדה מקומית בתנאים לקבלת היתר הריסה ובכוונת החברה להגיש בקשה להיתר חפירה ודיפון והיתר מלא מיד עם קבלת היתר ההריסה. עם החתימה על ההסכם, בכוונת החברה להוציא הודעת פינוי לדיירים הוותיקים ולהתחיל בפינוי המתחם. על פי הערכות החברה, ובהתאם להסכמי פינוי הבינוי עם הדיירים, עבודות הריסת המבנים הישנים ובניית הפרויקט החדש יחלו במהלך החציון הראשון של שנת 2023. עבודות הבנייה בפרויקט יבוצעו על ידי  חברת דניה סיבוס בע"מ.

הפרויקט הוא המשך של פרויקט אאורה רמת השרון שלב א' אשר נמצא בשלבי ביצוע מתקדמים ובו נמכרו למעלה מ-95 אחוזים ממלאי הדירות (נמכרו 173 יח"ד מתוך 176 יח"ד לשיווק). פרויקט אאורה רמת השרון שלב א' צפוי להסתיים בסוף שנת 2023.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות