banner
רמת חן // Viewpoint
רמת חן // Viewpoint

רמת גן: היתר הריסה לפרויקט פינוי בינוי הכולל 522 יח"ד

חברת אאורה השקעות מדווחת על התקדמות בפרויקט פינוי בינוי "אאורה רמת חן", עם קבלת היתר הריסה וחתימה על הסכם ליווי עם בנק הפועלים והראל ביטוח בהיקף של 1.5 מיליארד שקל. עד כה נמכרו בפרויקט דירות בהיקף של כ- 250 מיליון שקל

 

הפרויקט, הממוקם על גבול רמת גן – תל אביב, צפוי לצאת לדרך על פי הערכת החברה ברבעון ראשון של  שנת 2022 והצפי לסיום בנייתו מוערך בארבע שנים. מדובר בפרויקט פינוי בינוי הכולל הריסת 144 יח"ד במבנים ישנים והקמת 522 יח"ד בשלושה מגדלי מגורים בני 30 קומות וכ-2,000 מ"ר של מרחבי עבודה שיתופיים, שטחי מסחר ומבני ציבור. תמהיל הדירות כולל דירות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. 

על פי הדיווח, נכון להיום, נמכרו כ-104 יח"ד במכירה מוקדמת, כ- 30% מהדירות המוצעות לשיווק בשוק החופשי, בהיקף כולל של כ- 250 מיליון שקל כולל מע"מ. הרווח הגולמי הצפוי לחברה מהפרויקט צפוי להסתכם בכ-198 מיליון שקל.

יעקב אטרקצ'י // ראובן קפוצ'ינסקי
יעקב אטרקצ'י // ראובן קפוצ'ינסקי

יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה: "אנחנו שמחים לראות שהמערכת הפיננסית מביעה אמון בהתחדשות עירונית בכלל ובפרויקט הנוכחי בפרט. שנת 2021 מתווה את מגמת הצמיחה החזקה של החברה בשנים הקרובות ופרויקט רמת חן, שהוא פרויקט גדול ומשמעותי עבורנו, יספק רוח גבית למגמה זו. אאורה ערוכה למכירה של אלפי יח"ד כבר בשנתיים הקרובות שיובילו לעלייה ברווחיות וברווחים האבסולוטיים וכן לשיפור כל הפרמטרים התפעוליים, תוך חיזוק האיתנות הפיננסית".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות