banner
קולנוע השרון בנתניה // סימפלקס
קולנוע השרון בנתניה // סימפלקס

האם מתחם קולנוע השרון המיתולוגי בנתניה יהפוך למתחם למגורים ותעסוקה?

ככל שזה תלוי בקבוצת איציק תשובה אז התשובה היא כן, זאת לאחר שהמתחם נרכש בסכום של 40 מיליון שקל על ידי קרן מרתון ועתידו עומד בפני החלטת הקרן טרם קידום התוכנית

קבוצת איציק תשובה מדווחת כי היא מקדמת יחד עם קרן מרתון תוכנית אשר תכלול שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים במתחם קולנוע השרון המיתולוגי במרכז העיר נתניה, אשר נרכש בשבוע שעבר על ידי קרן מרתון בכ- 40 מיליון ₪ מבעלים פרטיים. את המוכרים ייצגו עוה"ד ענת בירן וטל אור. ההחלטה הסופית נתונה בידי קרן מרתון.

על פי הדיווח, התוכנית המתגבשת תכלול שימור מבנה הקולנוע והוספת מגדלים בעירובים שונים, הכוללים שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים. הקרקע, בשטח של כ- 5.3 דונם, ממוקמת במרכז העיר נתניה בסמוך לרחוב הרצל ולכיכר ציון, וכן בסמוך לקו הכתום המתוכנן ברכבת הקלה העתידית של העיר. יובהר כי התוכנית לא נידונה ולא אושרה והיא בגדר יוזמה שקדמת החברה. 

מתחם השוק בנתניה // צילום סימפלקס | איציק תשובה // צילום: Artamir
איציק תשובה // Artamir

איציק תשובה, בעלים קבוצת איציק תשובה, אמר כי: "כמי שנולד, גדל ומתגורר בנתניה, הפרויקט הזה ממש מרגש אותי ומעלה בי זיכרונות ילדות. אני שמח וגאה שיש לי את ההזדמנות להקים פרויקט אשר ישלב התחדשות עירונית ושימור של המבנה המיתולוגי. המתחם יהיה שוקק חיים ויחזיר את אירועי התרבות למרכז העיר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות