banner
אלמוג יגאל אלון
אלמוג יגאל אלון

תמ"א 38 בהרצליה: 17 דירות נמכרו ב-60 מיליון שקל

בין המכירות: שתי דירות פנטהאוז בסכום של כ-4.6 מיליון שקל כל אחת ודירת 5 חדרים בקומה החמישית בסכום של כ-3.2 מיליון שקל

אלמוג יגאל אלון

קבוצת אלמוג מדווחת על מכירת כל הדירות בפרויקט תמ"א 38/2 ביגאל אלון, במרכז העיר הרצליה, לאחר שסיימה את שיווק 17  הדירות החדשות שנבנו, במחיר כולל של כ-60 מיליון שקל. כך למשל, נמכרו בפרויקט שתי דירות פנטהאוז בסכום של כ-4.6 מיליון שקל כל אחת ודירת 5 חדרים בקומה החמישית בסכום של כ-3.2 מיליון שקל.

מדובר כאמור, פרויקט במסגרת תמ"א 2\38 (הריסה ובנייה), שבמסגרתו הרסה החברה בניין מגורים שכלל 12 דירות ובונה במקומו בניין חדש בן 7 קומות הכולל 29 יח"ד וחניון תת קרקעי. תכנון הפרויקט בוצע על ידי  משרד האדריכלים אורלי כשדאי-מיכל קטש. בחברה מציינים כי: "מרבית רוכשי הדירות בפרויקט הם משפרי דיור מהרצליה והסביבה, אשר רצו לעבור לדירה גדולה וחדשה ולהישאר במרכז העיר. העובדה כי מדובר בתמ"א הריסה ובנייה ולא בתמ"א חיזוק קרצה גם היא לרוכשים המעוניינים בבניין חדש לחלוטין אשר נבנה מהיסוד". הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ואכלוסו צפוי בעוד כחצי שנה, במרץ 2020. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, מסר כי: "הפרויקט חיזק את פעילות הקבוצה בהרצליה והביא אל דלתנו פרויקטים נוספים של תמא, לאחר שתושבי הסביבה התרשמו מהבניין שהוקם ומקצב הפעילות במתחם. בקרוב ייצא לדרך הפרויקט הבא שלנו בעיר".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות