banner
צילם משותף \\ קידר מבנים
צילם משותף \ קידר מבנים

רעננה: יצא להריסה תמ"א 38/2

חברת קידר מבנים מדווחת על יציאה להריסת בניין ברחוב חנקין 28 רעננה, במסגרת תמ"א 38/2, פרויקט הכולל בניית 38 יח"ד חדשות במקום 15 יח"ד במבנה הישן

יצא לדרך פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברעננה: מדובר בבניין ברחוב חנקין 28 , הכולל 15 יח"ד שבמקומן ייבנו 38 יח"ד חדשות. דברי יובל קידר, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת קידר מבנים, אמר באירוע ההריסה שהתקיים בהשתתפות הדיירים הוותיקים והחדשים:  "הפרויקט הגיע אלינו לאחר שעבר תהליך ארוך מאוד שכלל החלפת 2 יזמים שניסו לקדם פרויקט חיזוק שהיה נראה כי לעולם לא יצא לפועל.

"לאחר שהדיירים פנו אלינו בדקנו באחריות את זכויות הבניה, מינינו אדריכל מתאים שיידע לתכנן פרויקט שעובד, גיבשנו ביחד עם הנציגות המדהימה של הבניין, עורכי הדין והמפקח מטעמם הסכם, מפרט ותכנית שיוצרת מצב של win win לכל הצדדים". 

עוד ריגש קידר את הנוכחים, כשאמר לזכרו של בעל דירה שהלך לעולמו ולא זכה לראות את הרגע המאושר: "כל זה לא היה קורה בלעדיו, הוא פנה אליי בחצי צחוק וביקש שאבדוק את הפרויקט. הוא היה חלק חשוב בתהליך ועברנו ביחד הרבה, אני מתגעגע לאיש המקסים הזה שחוץ מדייר ונציג היה גם חבר". 

מפגש עם הדיירים \\ קידר מבנים
מפגש עם הדיירים \\ קידר מבנים

את הפרויקט ליוו עורכי הדין נעמה ואלעד אריאל – ממשרד נעמה אריאל ושות שייצגו את הדיירים. ערן בלינט, דרור וייס, עדן זברו ממשרד שבלת שייצגו את היזם ואבי לוי, מפקח הדיירים. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות