banner
הדמיית מתחם רוטשילד בת-ים צפון מזרח // וויופוינט
הדמיית מתחם רוטשילד בת-ים צפון מזרח // וויופוינט

החברות ICR ומצלאוי חתמו על שותפות בפינוי בינוי הכולל 560 יח"ד

החברות מדווחות על הסכם שותפות להקמת פרויקט פינוי בינוי בעיר בת ים, הכולל 163 דירות קיימות, שבמקומן ייבנו 560 דירות, לצד שטחי מלונאות ומסחר

החברות ICR ומצלאוי מדווחות כי חתמו על הסכם שותפות 50/50 להקמת פרויקט פינוי בינוי בבת ים, שיכלול מגורים, שטחי מלונאות ומסחר. המתחם, הממוקם כ-30 מטר מחוף הים הצפוני, משתרע על פני שטח של כ-10.5 דונם, ברחוב רוטשילד בבת ים. על פי החברות, במסגרת התוכנית, ייהרסו 163 דירות בתשעה בנייני מגורים ישנים בני 3-4 קומות, ובמקומן ייבנו 560 יח"ד חדשות למגורים, מתוכן 397 יח"ד לשיווק, בארבעה מבנים – 3 מגדלים בני 30 קומות ובניין אחד בן 10 קומות. על פי התוכנית, לצד הדירות החדשות יוקמו שטחי מסחר בהיקף של כ-1,600 מ"ר ושטחי מלונאות או תעסוקה בהיקף של כ-15,000 מ"ר.

"נכון להיום הגענו ליעד של כ-84% חתימות דיירים", כך נמסר מהחברות, אשר מציינות כי לתוכנית קיימת תב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת וכי הפרויקט מצוי בשלבי תכנון.
עוד על פי הדיווח, בתמורה לשילובה של ICR בפרויקט, היא תשלם 16 מיליון שקל ותעמיד 90% מההון העצמי הנדרש. ל- 10% נוספים תעמיד מימון חברת מצלאוי. 

הדמיית מתחם רוטשילד בת-ים צפון מזרח // וויופוינט
הדמיית מתחם רוטשילד בת-ים צפון מזרח // וויופוינט

מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "העיר בת ים נמצאת בתנופה של בנייה ופיתוח ואנחנו גאים לצאת לדרך עם מצלאוי כשותף מלא. זהו מיקום מנצח להקמת פרויקט יוקרה ייחודי, אשר יהנה מעירוב שימושים של מגורים, מלונאות ומסחר. הגדלת ההיצע ומתן מענה למחסור הגדול של דירות בלוקיישנים מבוקשים בגוש דן, תתאפשר אך ורק באמצעות קידום מהיר של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית". 

ערן מזור, מנכ"ל חברת מצלאוי: "בפרויקטים גדולים ומרובי שימושים כדוגמת הפרויקט המדובר בבת ים, הכולל מגורים, תעסוקה, מסחר ומלונאות, יש יתרונות גדולים לשיתופי פעולה בין חברות. השת"פים הללו תורמים לצמיחה והתפתחות הן של הפרויקט והן של החברה. כל חברה מביאה לשולחן את תחומי ההתמחות שלה ואת החוזקות שלה, והסינרגיה ביניהן תבטיח מימוש מוצלח של הפרויקט ותסייע להצלחתו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות