banner
הדמיה: CityBee אדריכלים
הדמיה: CityBee אדריכלים

פתח תקווה: היתר בניה ראשון לפרויקט פינוי בינוי בשכונת עמישב

הפרויקט כולל 265 דירות חדשות בשמונה בניינים, במקומן של 60 דירות קיימות ב-15 בנייני רכבת ישנים, אשר יהרסו. בשלב זה ניתן היתר לשני הבניינים הראשונים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווה העניקה היתר בניה לפרויקט פינוי בינוי ראשון בשכונת עמישב בעיר. ההיתר ניתן עבור 2 הבניינים הראשונים בפרויקט, כאשר התוכנית כולה צפויה לכלול הריסה של 15 בנייני רכבת ישנים עם 60 יחידות דיור קיימות ברחוב צלח שלום 23-47 ובמקומם ייבנו שמונה בניינים חדשים, בני תשע קומות עם 265 יחידות דירות בתמהיל של שלושה עד שישה חדרים. 

על פי הדיווח, בתוך מספר חודשים יחל פינוי הדיירים הוותיקים והריסת המבנים הישנים. עוד נמסר כי בעלי הדירות הקיימות יקבלו שדרוג משמעותי לדירתם הוותיקה – תוספת של חדר לדירה,  ממ"ד, מרפסת בשטח של 9 מ"ר מינימום, חניה ומחסן. הפרויקט מקודם על ידי כרמים המינהלת להתחדשות עירונית של עיריית פ"ת ומוקם על ידי חברת בינו נדל"ן. 

האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee האחראים על התכנון האדריכלי של הפרויקט בשכונת עמישב מציינים כי: "שילבנו תכנון אדריכלי חדשני עם בינוי דינמי ייחודי ומותאם לחזון האורבני של השכונה. היה חשוב לנו לתרום לחיזוק האזור מבחינה פיזית וחברתית תוך דגש על אלמנטים מתחדשים המובילים להצערת השכונה. התכנון העתידי ישפר את איכות חייהם של התושבים הקיימים וימשוך קהלים חדשים והטרוגניים אשר יובילו לנחשקות השכונה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות