banner
הדמיית פרויקט פינוי בינוי בסוקולוב בת ים // יחצ
הדמיית פרויקט פינוי בינוי בסוקולוב בת ים // יחצ

220 יח"ד ייבנו בפרויקט פיני-בינוי חדש בבת ים

שמאית המקרקעין נחמה בוגין: "בת ים עומדת בפני קפיצה משמעותית. העיר נשארה מאחור במשך שנים, וכעת עומדת בפני יציאה לפועל של פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית"

הדמיית פרויקט פינוי בינוי בסוקולוב בת ים // יחצ

בת ים עולה על הגל: יצא היתר הריסה, חפירה ודיפון לפרויקט התחדשות עירונית חדש ברחוב סוקולוב בבת ים, המציע להקים שני מגדלים בגובה של 30 קומות כ"א ובתוספת קומה טכנית.

החלופה משלבת שטחים מסחריים ושטחים ציבוריים על רחוב ירושלים, כאשר כיום קיימים במקום 4 מבנים בני 1-4 קומות, בשטח כולל של כ-5,000 מ"ר. על פי גורמים המעורבים בתכנית, המתחם שבפינת הרחובות ירושלים וסוקולוב במצבו הנוכחי מתאפיין בבנייה שלא ממצה את הפוטנציאל הגלום בו, הן להגדלת מלאי הדיור, שהתכנית מציעה להגדיל מ-51 יחידות דיור לעד 220 יח"ד והן יצירת דופן עירונית אינטנסיבית ופעילה ברח' ירושלים ובקרבה לים.

דירות התמורה לבעלי הדירות יגדלו בשטח שלא יפחת מ-20 מ"ר, על שטח כל אחת מהדירות הישנות. בנוסף, לכ"א מדירות הבעלים החדשות יוצמדו מרפסות שמש בשטח של כ-12 מ"ר, מחסן בשטח של כ-6 מ"ר וחניה תקנית.

שמאית המקרקעין והמשפטנית - נחמה בוגין // צילום: עמית ישראלי
שמאית המקרקעין והמשפטנית – נחמה בוגין // צילום: עמית ישראלי

שמאית המקרקעין נחמה בוגין, המלווה את הפרויקט יחד עם השמאי בן פוגץ' ממשרדה, אומרת כי: "בת ים עומדת בפני קפיצה משמעותית. העיר נשארה מאחור במשך שנים, וכעת עומדת בפני יציאה לפועל של פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית. המיקום המצוין של העיר והקרבה הגדולה של הפרויקט לקו החוף הופכת את המקום לאידיאלי להתחדשות עירונית. הפרויקט הנוכחי יאפשר לדיירים הקיימים לשדרג את הנכס שלהם באופן משמעותי ולמשוך אוכלוסייה חדשה למגדלי המגורים שייבנו".

החברה היזמית שתבנה את הפרויקט היא מנרב, והאדריכל הוא טל קאופמן ממשרד קיקה בראז. עורכת הדין המלווה את הפרויקט היא נורית כהן-קצב ממשרד שרקון בן עמי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות