banner
פרויקט מזאה 8 הרצליה של חברת מטרופוליס צילום מטרופוליס
פרויקט מזאה 8 הרצליה של חברת מטרופוליס צילום מטרופוליס

תמ"א 38 בהרצליה: דירת גן מוצעת למכירה בכ- 2.7 מיליון שקל

הסתיים פרויקט תמ"א 38/2 הכולל 19 יח"ד, בבניין בן 7 קומות. לדירות הישנות נוספו 20 מ"ר, דירת גן אחרונה למכירה בכ- 2.7 מיליון שקל

פרויקט מזאה 8 הרצליה של חברת מטרופוליס // צילום מטרופוליס

פרויקט תמ"א 38/2  ברחוב מזא"ה 8 בהרצליה קיבל תעודת גמר וטופס 4. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית במסלול הריסה ובנייה, במסגרתו הרסה החברה בניין ישן בן 2 קומות ובנתה במקומו בניין בן 7 קומות ו-19 דירות חדשות מעל לשתי קומות של מרתפי חנייה. 

במקום הדירות הישנות יקבלו הדיירים דירות גדולות יותר בבניין חדש, כאשר שטחן הממוצע של הדירות הישנות היה כ-60 מ"ר, ובמקומן נבנו דירות חדשות עם תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש, מחסן וחנייה תת קרקעית. 

הבניין החדש כולל תמהיל מגוון של דירות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז, כאשר חברת מטרופוליס, יזמית הפרויקט, מדווחת כי נותרה למכירה דירת גן אחרונה בת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר וגינה של כ- 70 מ"ר, במחיר של כ- 2.7 מיליון שקל. 

מנכ"ל מטרופוליס, רו"ח אודי בלום, מסר כי: "עד היום אכלסנו כ-600 דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית ואנו שמחים לצרף גם את הפרויקט הזה לרשימה המכובדת הזו. הדיירים הוותיקים בבניין נהנים כעת משדרוג משמעותי באיכות חייהם, ואילו הדיירים החדשים נהנים ממגורים איכותיים באזור מרכזי מהמבוקשים בהרצליה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות