banner
פרויקט ויצמן פנקס // סטודיו 84
פרויקט ויצמן פנקס // סטודיו 84

תל אביב: היתר בנייה לפרויקט פינוי בינוי "ויצמן פנקס" הכולל 73 יח"ד

החברות קבוצת רוזיו וצמח המרמן מדווחות על קבלת היתר בנייה לפרויקט הכולל הריסה של 41 דירות קיימות והקמת 73 דירות חדשות. יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים קבוצת רוזיו: "אזור הצפון הקלאסי של תל אביב הוא מהנכסים האסטרטגיים והמבוקשים של העיר"

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב העניקה היתר בנייה לפרויקט פינוי בינוי "ויצמן פנקס", שמקימות קבוצת רוזיו וחברת וצמח המרמן, במיקום האטרקטיבי שסמוך לכיכר המדינה ופארק הירקון.  במסגרת הפרויקט יהרסו 41 דירות הקיימות בשלושה בניינים ישנים ובמקומם ייבנה קומפלקס מגורים, הכולל שלושה בנייני מגורים עם 73 יח"ד.

תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים בשטח של החל מ-70 מ"ר ומרפסות ופנטהאוז בשטח של החל מ-120 מ"ר עם מרפסות בשטח של החל מ-50 מ"ר. כמו כן, הפרויקט כולל שלוש קומות חנייה תת קרקעיות. אדריכל התוכנית הינו גידי בר אוריין. הפרויקט עתיד לעלות על הקרקע בחודש נובמבר הקרוב. אכלוס הדירות צפוי לשנת 2024.

יש לציין כי מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין החברות שבנייתו יוצאת לדרך, זאת לאחר שלפני כמספר חודשיים זכו החברות בשני פרויקטים נוספים של פינוי בינוי בשכונת הגפן – נחלת גנים ברמת גן, הכוללים  240 יח"ד במתחם הפודים ו-80 יח"ד  בפרויקט ברחוב רוקח 18-20 פינת רחוב הגפן.

יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "אזור הצפון הקלאסי של תל אביב הוא מהנכסים האסטרטגיים והמבוקשים של העיר, המציע נגישות מרבית למוקדי בילוי, תחבורה, מוסדות חינוך וקהילה, לצד מגורים בסביבה שקטה, שלווה ואיכותית. אזור כיכר המדינה עתיד לעבור בקרוב מאוד שדרוג והתאמה לאדריכלות ולצרכי המגורים של ההווה. אנו פועלים באזור זה בפרויקטים נוספים- פרויקט בארי וכן לפני כשבועיים קיבלנו היתר בנייה לפרויקט שלנו ברחובות בן סרוק ובן שפרוט". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות