banner
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט THE LAKE של סרוגו וצמח המרמן // ינאי אלפסי
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט THE LAKE של סרוגו וצמח המרמן // ינאי אלפסי

רמת גן: יצא להריסה פינוי בינוי הכולל 180 יח"ד

במסגרת הפרויקט יהרסו 45 דירות וייבנו 180 דירות חדשות. דירות 5 חדרים יוצעו למכירה בהחל מ-3.29 מיליון שקל. היקף ההכנסות מוערך בכ- 460 מיליון שקל

יצא להריסה פרויקט פינוי בינוי הכולל 180 יח"ד ברמת גן: החברות צמח המרמן וסרוגו מדווחות על אירוע הריסה ברחוב אחד העם 50-62 ויציאה לעבודות הפיתוח בפרויקט, שבמסגרתו ייהרסו 3 שיכונים בני 2-3 קומות ובהם 45 דירות, ובמקומם ייבנו 3 מגדלי מגורים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד, שני מפלסי חניון תת קרקעי ושלוש מעליות. החברת צופות כי הפרויקט יניב הכנסות בהיקף 460 מיליון שקל.
תמהיל הדירות כולל דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים בני 5-6 חדרים. דירות 5 חדרים יוצעו למכירה בהחל מ-3.29 מיליון שקל. את התכנון ביצע משרד יסקי אדריכלים. הצפי לאכלוס הוא בשנת 2025.

פרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו //  3division
פרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו // 3division

ראול סרוגו, מנכ"ל משותף בחברת סרוגו, שהיה מיוזמי הפרויקט-  THE LAKE– מסר כי: "אנו נרגשים לצאת לדרך עם הפרויקט שהתחלנו לקדם כבר לפני כ-12 שנים. הפוטנציאל של תהליכי התחדשות עירונית הוא של כמיליון דירות חדשות במרכזי הערים, בלב אזורי הביקוש. ברור לכולם שהוצאה לפועל של פרויקטים של פינוי בינוי תוך הסרת החסמים יגדיל את היצע הדירות וישפיע על מיתון עליית מחירי הדירות באזורים אלה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות