banner
פרויקט ויצמן פנקס צמח המרמן // יחצ
פרויקט ויצמן פנקס צמח המרמן // יחצ

"צמח המרמן" תקים תמ"א 38/2 בתל אביב בתמורה ל-70 מיליון שקל

החברה מדווחת כי תקים פרויקט הריסה ובנייה ומחדש, הכולל בניית 73 דירות חדשות בשני בניינים , במשותף עם קבוצת רוזיו, בתמורה לסך של כ-70 מיליון שקל. מימון הפרויקט יעשה באמצעות ליווי בנקאי

פרויקט ויצמן פנקס של צמח המרמן // יחצ

חברת צמח המרמן מדווחת לבורסה לניירות ערך בת"א כי תבצע במשותף (50%-50%) עם קבוצת רוזיו פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ויצמן פינת פנקס בתל אביב סמוך לכיכר המדינה, הכולל הריסה ופינוי של שני בניינים ישנים ובהם 41 דירות, ובנייה של שני בניינים חדשים עם 73 דירות במקומם. 

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) ברחוב ויצמן 93, 95 ו-97 בתל אביב, כאשר צמח המרמן תרכוש מקבוצת רוזיו של האחים יובל ויניב רוזיו 50% מהמניות של חברת הפרויקט המחזיקה בזכויות לביצועו. על פי הדיווח, הפרויקט צפוי לקבל היתר בנייה בקרוב לאחר שעבר את אישור הוועדה המקומית, והבנייה צפויה להתחיל בשנה הקרובה. החברות פועלות לקבלת ליווי בנקאי למימון הפרויקט. 

בהתאם להסכם קבלנות בין הצדדים, צמח המרמן תבצע את עבודות ההקמה בפרויקט בתמורה לסך של כ-70 מיליון שקל, כאשר מימון הפרויקט יעשה באמצעות ליווי בנקאי כאמור.  "השלמת הפרויקט כפופה להתקיימותם של מספר תנאים מתלים המקובלים בעסקאות מסוג זה, ובכללם בין היתר, קבלת אישור הממונה על התחרות, קבלת אישור של הבנק המלווה להעמדת המימון לפרויקט וכן קבלת אישורים מאת צדדים שלישיים", נמסר מהחברה. אדריכל הפרויקט הוא גידי בר אוריין. 

רן בן אברהם המשנה למנכל צמח המרמן // יח"צ
רן בן אברהם המשנה למנכל צמח המרמן // יח"צ

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן: "החברה מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, אנו מאמינים מאוד בתחום שהולך וצובר תאוצה ובטוחים כי נוסיף ונגביר את הפעילות בו בשנים הקרובות לצד כל האפיקים האחרים בפעילות החברה. חברת צמח המרמן מחזיקה ביתרון משמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, הודות לעובדה שהיא משמשת גם כיזם וגם כקבלן המבצע בפרויקטים, מה שמעניק לדיירים ודאות מלאה ויתרון משמעותי – בעלי הדירות פועלים מול גורם אחד שאחראי על כל שלבי הפרויקט – הייזום, התכנון וגם הבנייה. אנו ממשיכים בכך ליישם את האסטרטגיה העסקית שלנו תוך ניצול הניסיון הרב והידע שצברנו במרוצת השנים".

את רוזיו ייצגו בעסקה גולדפרב זליגמן ושות', את צמח ייצגו בעסקה אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'.

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות