banner
הדמיה: טוטם
הדמיה: טוטם

הרצליה: נהרס בניין במסגרת תמ"א 38/2 הכולל 22 יח"ד

אדריכלית יעל דרור שלום, הממונה מטעם עיריית הרצליה על תמ"א 38: "אנחנו מאוד שמחים לקדם פרויקטים של הריסה ובנייה ולא רק של חיזוק. הדיירים, האדריכלים והיזמים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה, ואנחנו מעודדים את המעורבות של הדיירים בפרויקטים מסוג זה"

הדמיה: טוטם

המבנה שנהרס הוא בן 3 קומות (על עמודים) וכולל כיום 9 דירות, ברחוב י. ל. ברוך פינת ההגנה. במקומו ייבנה בניין בן 7 קומות שיכלול 22 דירות, שביניהן דירות 3, 4 ו-5 חדרים וכן פנטהאוז בשטח של כ-160 מ"ר עם מרפסת של למעלה מ-200 מ"ר, הכוללת בריכת שחיה פרטית בקומה השביעית. לכל הדירות יוצמדו מחסן דירתי וחניה תת קרקעית, ללא שימוש במתקני חניה.  

אדריכלית יעל דרור שלום, הממונה מטעם עיריית הרצליה על תמ"א 38, אמרה כי: "זה רגע מרגש, אנחנו מאוד שמחים לקדם פרויקטים של הריסה ובנייה ולא רק של חיזוק. שמחנו לעבוד עם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה. העמדה שלנו היא כי הדיירים, האדריכלים והיזמים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה, ואנחנו מעודדים את המעורבות של הדיירים בפרויקטים מסוג זה".

הריסת הבניין // באדיבות קבוצת אלמוג
הריסת הבניין // באדיבות קבוצת אלמוג

בקבוצת אלמוג מציינים כי הדיירים הקיימים יקבלו שדרוג משמעותי בדמות דירה הגדולה ב-22 מ"ר מדירתם הקודמת, ממ"ד, מרפסת בשטח 14 מ"ר, חניה ומחסן וכן, עלייה של קומה ביחס לדירתם הקודמת. "בנוסף הם ייהנו כמובן מבנייה חדשה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום, ובניין העומד בתקנים העדכניים לרעידות אדמה", אומרים בחברה, ומוסיפים כי: "הפרויקט מיועד בעיקר לתושבי העיר והסביבה אשר מעוניינים להישאר באזור אבל לשפר מגורים לדירה מפוארת וחדשה". 

זהו הפרויקט השני של אלמוג 38 בשכונה הוותיקה, אשר מתחיל זמן קצר לאחר אכלוסו של הפרויקט הראשון ברחוב יגאל אלון (40), שזכה לדבריה לביקוש גבוה מצד האוכלוסייה המקומית.

הבניין לפני ההריסה // באדיבות קבוצת אלמוג
הבניין לפני ההריסה // באדיבות קבוצת אלמוג

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אומר כי: "אנו נרגשים  לצאת לדרך ולהוציא את הפרויקט לפועל. מדובר באזור המבוקש ביותר בהרצליה. עד כה נבנו בסביבה בעיקר פרויקטים של חיזוק מבנה והוספת דירות, פתרון חלקי אשר לא נותן מענה שלם לרוכשים שמחפשים דירה חדשה בבניין חדש. הפרויקט החדש נהנה משילוב יתרונות של מיקום אסטרטגי, בניין בוטיקי עם כמות קטנה של דירות, מרפסות גדולות ועוד". שיווק הפרויקט כבר החל והחברה מדווחת על התעניינות רבה בפרויקט ומכירה של 3 דירות כבר בשלב המכירה המוקדמת.

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות