banner
הדמיית פרויקט פרי בלו של חברת פרי ביצועים - בת ים // הדמיה DD STUDIO
הדמיית פרויקט פרי בלו של חברת פרי ביצועים - בת ים // הדמיה DD STUDIO

אלדד פרי ומטרופולין גרופ יבצעו התחדשות עירונית

אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי: "הפרויקט בבת ים הוא רק הסנונית הראשונה למספר פרויקטי התחדשות עירונית שאנחנו בוחנים בעיר"

הדמיית פרויקט פרי בלו – בת ים // הדמיה DD STUDIO

חברת פרי ביצועים, הזרוע ההנדסית של קבוצת אלדד פרי, יוצאת לדרך עם פרויקט חיזוק ובנייה של בניין ברחוב בן ציון בבת ים, שיכלול  בסך הכול 32 דירות, תוספת של 16 דירות למבנה הקיים. הפרויקט הנוכחי בבת ים מבוצע כחלק משותפות אסטרטגית שחתמה פרי ביצועים עם חברת מטרופולין גרופ שבבעלות ישראל טויטו ורפאל דויד, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית.

לאחרונה הגישה פרי ביצועים בקשה לתוספת של 64 דירות בפרויקט ברחוב ההגנה, וכיום היא בוחנת מספר פרויקטים נוספים בהיקף של מאות יח״ד, מרביתם בבת ים. הפרויקטים הללו צפויים לצאת לדרך כבר ב-2018.

אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי: ״הפרויקט ברחוב בן ציון בבת ים הוא רק הסנונית הראשונה למספר פרויקטי התחדשות עירונית שאנחנו בוחנים בעיר, כמו גם במקומות אחרים. אחרי שנים של ניסיון ביזמות והקמה של פרויקטים מורכבים בשוק הנדל״ן הישראלי, אנחנו מנצלים את הידע שנצבר, ומתרחבים לשוק ההתחדשות העירונית. אנחנו מגיעים לשוק עם יתרון אדיר על פני המתחרים, כאשר בבעלותנו חברת ביצוע איכותית, שמספקת לנו את הגמישות והשליטה באיכות הבניה ובלוחות הזמנים – מרכיבים בעלי חשיבות אדירה בפרויקטי התחדשות עירונית״.  

רפאל דויד, מנכ"ל מטרופולין גרופ: "שיתוף הפעולה מייצר פרויקט הוליסטי שנותן מענה לכל דרישה של הדיירים הקיימים והלקוחות החדשים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות