banner
פרויקט רמב"ם 10 של אפגד // איתן נדל
פרויקט רמב"ם 10 של אפגד // איתן נדל

רמת השרון: נהרס בניין בפרויקט תמ"א 38 הכולל 32 יח"ד

פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב רמב"ם 10 ברמת השרון יצא לדרך עם הריסת הבנין הישן. במקומו יבנה בניין חדש בן 7 קומות ובו 32 יחידות דיור

רנית נחום-הלוי 10.05.2021

לאחר שבע שנים של קידום תכנית תמ"א 38 (הריסה ובניה) בשבוע שעבר הגיע לסיומו פרק זה ודיירי הבניין ברחוב רמב"ם 10 ברמת השרון צפו בבניין כשהוא קורס ונהרס. 

הבניין בשכונת הדר ברמת השרון נבנה בשנות ה-70', במקומו יקום פרויקט מגורים חדש בשם "רמבם 10" על-ידי חברת 'אפגד בניין וסביבה'. הבניין שיוקם יהיה בן שבע קומות ויכלול 32 יחידות דיור על שלושה מפלסי חנייה תת קרקעיים. דיירי הבניין יקבלו דירה חדשה גדולה ובקומה גבוהה. כמו-כן מחסן ומרפסת בשטח של כ-12 מ"ר ושתי חניות.  

מחברת אפגד בניין וסביבה נמסר כי הבניין החדש ייבנה בתקן ירוק תוך שימת דגש על עלויות שימוש ותחזוקה נמוכות, לדוגמת פתחי אור גדולים, בידוד טרמי ואקוסטי גבוה, הכנה לטעינת רכבים חשמליים, מערכות מתוחכמות לחיסכון במים וניצול אנרגיה. 

לדברי צורי בר, שותף ומנכ"ל אפגד בניין וסביבה: "זהו סופו של פרק חשוב שנמשך לאורך שבע השנים האחרונות שכלל עבודה מאומצת ומקצועית בעיקר מול הרשויות ואנו שמחים היום לראות את סופו עם הריסת הבניין הישן. ראוי לציין את ועד הבית וכלל הדיירים שללא שיתוף פעולה מצדם התהליך היה אורך זמן ממושך יותר ומצריך משאבים גדולים יותר".

הדמיית הפרויקט // שרפן הדמיות
הדמיית הפרויקט // שרפן הדמיות

מאז התקבל היתר ההריסה משווקת חברת אפגד בניין וסביבה את הדירות החדשות בפרויקט. דירות חמישה חדרים בשטח של כ-130 מ"ר עם 16 מ"ר מרפסת, שתי חניות ומחסן משווקת תמורת 4.3 מיליון שקל. דירת הפנטהאוז בשטח של 153 מ"ר עם מרפסת בשטח של 90 מ"ר משווקת תמורת 7 מיליון שקל.

הפרויקט ברחוב רמב"ם מצטרף לשורה של פרויקטים נוספים שמקדמת "אפגד בניין וסביבה", במרכזי הערים באזורי ביקוש כדוגמת תל אביב, ירושלים ורמת גן – כולם במסגרת הליך פינוי בינוי ותמ"א 38 – הריסה ובנייה.

עו"ד אלון אבקסיס ממשרד הרצוג פוקס נאמן אשר ליוו את החברה היזמית: "מרגש להיות שותף לתהליך ארוך, שמגיע לשיאו דווקא במעמד "ההריסה" שכן לכאורה מדובר בקונוטציה שלילית אבל בתחום שלנו, כולם מבינים שהדרך הכי טובה לחדש היא בהכרח להרוס וכשיש לקוח שהוא כבר משפחה ההתרגשות היא עצומה כי אתה יודע שהצלחת לספק את הסחורה".

עו"ד מיכל ברק ממשרד שיבלת ושות' אשר מלווים את בעלי הדירות בפרויקט: "התרגשנו לקחת חלק במעמד הריסת הבניין ברחוב רמב"ם 10 ברמת השרון, אשר בישר את סיומו של תהליך משמעותי ומורכב בו ליווינו את הדיירים, החל משלב ההתגבשות ובחירת היזם ועד לסיום המו"מ המשפטי והמסחרי טרם תחילת ביצוע העבודות. משרדנו הוביל את התהליך בשיתוף פעולה פורה עם הדיירים, היזם וכלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות הגורם המממן, אשר איפשרו את הוצאתה של העסקה מהכוח אל הפועל תוך מתן טיפול פרטני ומעמיק עבור הדיירים, באופן שהעניק מעטפת כוללת מסחרית ומשפטית לדיירים. כמובן ששלב זה אינו אלא תחילתו של התהליך לשמו התכנסו הצדדים לעסקה אשר תוצאתו בהשלמת הפרויקט וקבלת החזקה בדירות החדשות."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות