banner
ירון רוקמן, מנכל אשטרום נכסים // צילום: ישראל הדרי
ירון רוקמן, מנכל אשטרום נכסים // צילום: ישראל הדרי

אשטרום נכסים וביג רכשו את "ליברטי" בת-ים ב- 163 מיליון שקל

"עשרות אלפי תושבים ניגשים לקניון ברגל וכן, בסמוך אליו מתוכננים פרויקטים של פינוי ובינוי והוספה של עשרות אלפי תושבים", אמר המשנה למנכ"ל ביג

ירון רוקמן, מנכל אשטרום נכסים // צילום: ישראל הדרי

החברות אשטרום נכסים וביג דיווחו היום כי חברת 'קניונים בישראל', שהינה חברה בת בבעלות משותפת, השלימה את רכישת הזכויות בנכס הצמוד לקניון בת ים בו מחזיקה החברה. הנכס הנרכש משתרע על שטח של כ- 7,500 מ"ר (שטח עיקרי 6,800 מ"ר) שייעוד למסחר ועסקים וכולל חניון צמוד שבו כ- 280 חניות. תמורת הרכישה עומדת על 163 מיליון שקל.

בנוסף, במסגרת העסקה ניתנה לאשטרום נכסים וביג אופציה למשך תקופה בת 6 חודשים ממועד קבלת אישור הממונה עם אפשרות להארכתה ב-3 חודשים נוספים, בתנאים הקבועים בהסכם, לרכישת כל יתרת הזכויות בנכס, הכוללים זכויות בייעוד משרדים בהיקף של כ-5,000 מ"ר וזכויות ביעוד למגורים להקמת 130 יחידות דיור וזאת בתמורה לסך של 76 מיליון שקל בתוספת דמי היתר.
השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים בתוך 60 ימים ממועד חתימת ההסכם, עם אפשרות להארכת מועד זה ב- 30 ימים נוספים.
בעסקה ייצגו את אשטרום נכסים עו"ד צחי נרקיס ואילן קרמר ממשרד עו"ד ש. פירון, ואת ליברטי ייצגו עו"ד הדר טל ומירב גלבוע ממשרד עו"ד ש. פרידמן.

כזכור, בתחילת 2018 השלימה ביג רכישה של 50% מקניון בת ים מידי אשטרום נכסים. בכוונת החברות להשקיע בהשבחה והרחבת הקניון  כאשר הרכישה עליה דווח היום הינה חלק מתהליך זה.  ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנו שמחים על השלמת העסקה, ורואים פוטנציאל גדול בעיר בת ים בכלל ובקניון בת ים בפרט. נמשיך לפעול לקידום הקניון, מתוך מטרה לייצר חוויית קניה ובילוי אופטימאלית לתושבי בת ים והסביבה".

חי גאליס, המשנה למנכ"ל ביג: "השלמת רכישת כלל שטחי המסחר בקניון  בת ים תשדרג את יכולתנו להשביח את הנכס, שנהנה ממיקום אסטרטגי והינו אחד הקניונים הוותיקים והחזקים בישראל ויחזק את תיק הנכסים של ביג בישראל. אנו בביג רואים בקניון בת ים נכס דומיננטי ומוביל במרחב הקמעונאי שבו הוא פועל, הנמצא במרכז העיר, כשעשרות אלפי תושבים ניגשים אליו ברגל וכן בסמוך אליו מתוכננים פרויקטים של פינוי ובינוי והוספה של עשרות אלפי תושבים. בנוסף לאטרקטיביות ולעוצמת הקניון כיום, בכוונת ביג ואשטרום להמשיך ולהשקיע בהשבחת הקניון ולשלבו בתנופת  ההתחדשות העירונית והצמיחה של בת ים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות