banner
אמפא בת ים // סיטיבי אדריכלים
אמפא בת ים // סיטיבי אדריכלים

בת ים: נרכשה קרקע לתוכנית פינוי בינוי הכוללת 140 דירות

אמפא ישראל רכשה קרקע תמורת 45 מיליון שקל מחברת השלושה, והיא תפנה כ-25 משפחות שיושבות כיום על הקרקע, זאת לטובת פרויקט פינוי בינוי הכולל 140 יח"ד חדשות

חברת אמפא ישראל מדווחת כי רכשה קרקע מחברת הנדל"ן השלושה בניה וייזום בע"מ ברחוב השלושה בשיכון עמידר בבת ים, זאת לטובת הקמת פרויקט פינוי בינוי. על פי הדיווח מדובר בקרקע עם תב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת שעברה שינוי ייעוד למגורים, כאשר עד כה ישבו על הקרקע 25 משפחות באופן לא מוסדר, והן ייפונו במסגרת קידום התוכנית. 

כחלק מהעסקה, תקבל חברת אמפא שני מתחמי קרקע. הראשונה כוללת 2.7 דונמים, שלושה בניינים ו- 100 יחידות דיור בבנייה רוויה ועירוב שימושים למסחר ומבני ציבור. 25 מהדירות בחטיבת קרקע זו מיועדות למתפנים. תמהיל הדירות בפרויקט זה יכלול 3-4-5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. מתחם הקרקע השני כולל 3 דונמים ו- 40 יחידות דיור, בתמהיל של דירות גן, דופלקסים, דירות גג ועוד. אדריכלי הפרויקט הנם ערן לשם וערן שקד ממשרד אדריכלים Citybee.

אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל, מציין כי: "חברת אמפא ישראל שמחה על ההזדמנות אשר נפלה בחלקה להוציא אל הפועל פרויקט של התחדשות עירונית, בלב ליבה הוותיק של העיר בת ים, אשר אין ספק, שבשל מגוון השימושים הכלולים בו יהווה אבן שואבת לאוכלוסייה מגוונת". 

סיטיבי אדריכלים ערן שקד (מימין) וערן לשם // צילום: סיטיבי אדריכלים
סיטיבי אדריכלים ערן שקד (מימין) וערן לשם // צילום: סיטיבי אדריכלים

האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee מציינים כי: "מדובר בפרויקט התחדשות עירונית משמעותי באזור המשווע לכך. מעבר להיותו מיטיב עם הדיירים בבניינים המתחדשים, הוא מיטיב עם כל השכונה, באמצעות הסדרת ההמשך הטבעי של רחוב השלושה ושיפור הקישוריות של תנועת הולכי הרגל וכלי הרכב לכל תושבי השכונה, הוותיקים והחדשים. הפרויקט תוכנן כקומפלקס המשלב מגורים מגוונים, מסחר ומבנה ציבור, ואת כל השימושים מאפיינת שפה אדריכלית אחת ליצירת זהות ייחודית". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות