banner
הדמיה: תכנית התחדשות עירונית במתחם אג"ש בקריית ים // קרדיט: גורדון-אדריכלים-ומתכנני-ערים
הדמיה: תכנית התחדשות עירונית במתחם אג"ש בקריית ים // קרדיט: גורדון-אדריכלים-ומתכנני- ערים

קריית ים: מקודמת תוכנית פינוי בינוי בשכונת אג"ש

חברת נתיב פיתוח מדווחת כי ערכה כנס דיירים לתושבי השכונה, והציגה להם מתווה לפרויקט פינוי בינוי באחד המתחמים המיועדים לכך בשכונה

חברת נתיב פיתוח ערכה כנס דיירים לתושבי שכונת אג"ש בקריית ים, והציגה להם מתווה ראשוני לחידוש השכונה שיבוצע בהובלתה של הקבוצה, כך מדווחת היום החברה.

"לשכונת אג"ש יש תוכנית מפורטת שאושרה כבר בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, לבניית כ-1,600 דירות חדשות במקום כ-280 יחידות דיור קיימות שנבנו בשנות ה-50. התוכנית מחלקת את השכונה לשישה מתחמי פינוי בינוי שונים שכל אחד מהם (כ-30 בעלי דירות) יכול להתאגד ולהתחיל בביצוע פרויקט התחדשות עירונית ללא קשר למתחמים האחרים ולשאר השכונה שכוללת כ-300 בעלי דירות", אומרים בחברה. 

עוד אומרים בחברה כי: "התושבים החלו בתהליך הבדיקה לחידוש השכונה כבר לפני שני עשורים, אך נתקלו בלא מעט "מאכערים" ויזמים קטנים שנתנו להם מצגי שווא ופיזרו כל מיני הבטחות שאין להן בסיס. התושבים לא ויתרו וביחד עם עיריית קריית ים קידמו והשיגו אישור לתוכנית מפורטת לשכונה שמגדירה כללי 'עשה ואל תעשה' מדויקים מבחינת הבינוי, ומקלה על הוצאתם לפועל של פרויקטים".

 נכון להיום, החברה החלה לקדם את מתחם רחוב ליהמן פינת אשר בשכונה, מתחם שרמת המוכנות של דייריו להליך פינוי בינוי היא הגבוהה ביותר. על פי הדיווח, הדיירים כבר מינו ועד למתחם שיתנהל מול חברת נתיב פיתוח לקידום התהליך. 

שמחה גריידינגר // צילום: אוראל כהן
שמחה גריידינגר // צילום: אוראל כהן

שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, מסר כי: "אנו עמלים כיום לקבל את אמונם של דיירי שכונת אג"ש כדי שיבחרו בנו לבצע להם פינוי בינוי בבתיהם, ונראה שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו בטוחים כי הניסיון העשיר שלנו והמדיניות שלנו ששמה את בעלי הדירות כשותפים אסטרטגיים שלנו לתהליך, יתרמו להחלטה שלהם להתקדם איתנו".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות