banner
מתחם פסח חברוני, שמקדמת חברת אנגלאינווסט בירושלים // טור סיני // יח"צ
מתחם פסח חברוני, שמקדמת חברת אנגלאינווסט בירושלים // טור סיני // יח"צ

קריית היובל ירושלים: החל תכנון לחמישה פרויקטי פינוי בינוי

חברת אנגלאינווסט מדווחת על קידום תכנון למאות יחידות דיור בפרויקטי פינוי בינוי בקריית היובל בירושלים. החברה חתמה עם דיירים על הסכם לפינוי בינוי ראשון הכולל כ-100 יח"ד חדשות

חברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית מדווחת כי היא צפויה להקים מאות יחידות דיור בשכונת קריית היובל בירושלים, במסגרת 5 פרויקטי פינוי בינוי. החברה חתמה עם דיירי פסח חברוני 120, על הסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי ראשון במסגרתו תהרוס 27 דירות ישנות ותקים כ- 100 דירות חדשות ב-2 בניינים בני כ-14 קומות. במקביל, מתכננת החברה 4 פרויקטים נוספים ברחובות בוליביה, שטרן, קליינן וחיים חביב.

כיום - טור סיני ופסח חברוני // יח"צ
כיום – טור סיני ופסח חברוני // יח"צ

כל הפרויקטים החדשים צפויים למנות תמהיל דירות 3, 4, 5 חדרים בשטחים של מ-70 מ"ר ועד 140 מ"ר. החברה מדווחת עוד, כי בגין הפרויקט הראשון, היא פנתה לוועדות המקומית והמחוזית לצורך קידום תב"ע (תוכנית בניין עיר) חדשה לפרויקט פינוי בינוי, בהתאם להנחיות המרחביות ותכנית האב השכונתית. 

עופר אנגל סמנכ"ל פיתוח עסקי אנגלאינווסט - התחדשות עירונית // צילום: יח"צ
עופר אנגל סמנכ"ל פיתוח עסקי אנגלאינווסט – התחדשות עירונית // צילום: יח"צ

עופר אנגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, מסר כי: "אין ספק כי קריית יובל זקוקה לחידוש והתחדשות. בשנים האחרונות הבניה בשכונה והשכונה הפכה צפופה כך שפרויקטי פינוי בינוי יעשו טוב לדיירים, לשכנים והעיריה תומכת בכך". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות