banner
MOMENT // 3Division
MOMENT // 3Division

בת-ים: נהרסו תשעה בניינים במסגרת פינוי בינוי הכולל 714 יח"ד

מדובר בפרויקט פינוי בינוי בשכונת רמת הנשיא, הכולל פינוי של 144 דיירים קיימים והקמת 714 דירות חדשות. ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "העיר בת-ים נמצאת בתנופה. ההתחדשות העירונית היא כלי חשוב עבור העיר"

כרמלה קופר 09.06.2021

בת ים מתחדשת: 9 בניינים נהרסו השבוע במסגרת פרויקט פינוי בינוי של חברת אזורים ברחוב השבטים בשכונת רמת הנשיא בבת-ים. מדובר בפרויקט MOMENT , הכולל פינוי של 144 דיירים קיימים והקמת 714 דירות חדשות בארבעה מגדלים בני 34-35 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של 3 עד 6 חדרים. היתר הבנייה לפרויקט התקבל, וחברת דניה סיבוס צפויה לבצע את העבודות. האכלוס צפוי בסוף שנת 2025, לרבות מתחם המסחרי ושטחי התעסוקה. המתחם החדש תוכנן ע"י משרד האדריכלים גיורא גור.

לאירוע ההריסה הגיע ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שאמר: "העיר בת-ים נמצאת בתנופה של בנייה, פיתוח והתחדשות שלא הייתה כמותה. ההתחדשות העירונית היא כלי חשוב עבור העיר, גם מבחינה חברתית בכדי לשדרג את רמת החיים של התושבים.  הפרויקט החדש, בקרבת הטיילת והים ובצמוד לתחנת הרכבת הקלה יכלול פיתוח נרחב של השטחים הפתוחים לצד גני ילדים ומרחב חוגים עירוני וישדרג משמעותית את האזור כולו.  אני מברך את השותפים לדרך ואת הדיירים".

באירוע נטלו חלק גם בעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של חברת אזורים, הרשי פרידמן ומנכ"ל אזורים, רון אבידן, שאמר: "התכנסנו היום לאירוע מיוחד אשר מהווה מהפכה לשכונה וצפוי לחולל שינוי אדיר לאזור כולו. זהו הוא אחד הפרויקטים המובילים של חברת אזורים בתחום ההתחדשות העירונית. תחום חשוב ואסטרטגי עבור מדינת ישראל, זאת על רקע בעיית היצע הקרקעות למגורים והמחירים הגואים. לצד, ההתפתחות העירונית, חשוב לנו גם לראות את טובת הדיירים ואת צרכיהם בכל שלב ולכן יצרנו מודלים שונים בהם מחד, אנו דואגים לשמור על האוכלוסייה המקומית ולייצר עבורה פתרונות יצירתיים, ומאידך, לתרום להתפתחות והתקדמות האזור כולו. כל זה כמובן, לא היה מתבצע ללא הדיירים". 

אבידן התייחס גם לתהליך הארוך של פרויקטיי פינוי בינוי, וציין כי: "עברנו תהליך ארוך של עליות ומורדות, למדנו את הצרכים המגוונים של הדיירים שלנו, בין היתר בזכותכם ובזכות הנציגות העומדת בראשכם אשר האמינה באזורים ונתתם לנו את האפשרות לקדם את הפרויקט הזה. אני רוצה לברך שוב על היום הזה ולהודות לעיריית בת ים ובראשה עומד צביקה ברוט על השותפות לדרך. תודה לכל העובדים והשותפים לפרוייקט על העבודה הקשה וההתמדה ולבסוף אני רוצה לברך שוב את דיירי הפרויקט על עוד אבן דרך במסע הארוך שעברנו יחד בדרך להקמת הפרויקט".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות