banner
נועם ברכה מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה // יחצ
נועם ברכה מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה // יחצ

קרן הנדל"ן של הלמן-אלדובי השלימה סבב גיוס של כ- 28 מיליון שקל

הקרן מדווחת כי גייסה כ-140 מיליון שקל בשנה החולפת. בחודשים האחרונים השקיעה הקרן ב-14 פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקף כולל של  כ-135 מיליון שקל. ההשקעה הממוצעת בפרויקט נעה בין 8-10 מיליון שקל

נועם ברכה מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה // יחצ

קרן ההתחדשות העירונית של הלמן-אלדובי דיווחה על השלמת סבב גיוס שלישי של כ-28  מיליון ₪. בסה"כ  עד כה גייסה הקרן, שהוקמה ביולי אשתקד, כ-140 מיליון ש"ח. 

הקרן,  שהוקמה בשיתוף פעולה עם קבוצת דייברגון, פועלת תחת "הלמן-אלדובי קרנות השקעה" הינה קרן שקלית לא סחירה, כאשר יחידות ההשתתפות של הקרן מוצעות לציבור על פי תשקיף. הקרן משקיעה במתן הלוואות ליזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל זה ליזמים ופרויקטים בתחום חיזוק מבנים כולל הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38 וכן פרויקטי פינוי בינוי ופרויקטי נדל"ן אחרים. על פי התשקיף, ההלוואות ליזמים ניתנות לתקופות של 12 עד 48 חודשים. "הקרן שואפת לבצע חלוקות למשקיעים אחת לחצי שנה בחלוף  12 חודשים ומעלה ממועד  ההשקעה של כל משקיע, במועדים קבועים ב- 1 ביוני וב- 1 בדצמבר בכל שנה עוקבת", כך נמסר בדיווח הקרן. 

על פי נתונים שפרסמה הקרן, מאז הקמתה, העניקה מימון ל 14 פרויקטים של התחדשות עירונית הכוללים כ- 700 יחידות דיור. ההשקעה הממוצעת בפרויקט נעה בין 8-10 מיליון ₪. עפ"י התשקיף הקרן יכולה להשקיע עד 70% אחוזים מהעלות הכוללת של הפרויקט.  משך ההשקעה הממוצע בפרויקט עומד על כ-24 חודשים.  נכון להיום התקשרה הקרן בהסכמים להשקעה בפרויקטים של התחדשות עירונית, בסך מצטבר של כ-135 מיליון ש"ח.  

נועם ברכה, מנכ"ל הקרן, מסר כי: "מצד המשקיעים, במיוחד בתקופה זו של חוסר ודאות בשווקים הפיננסיים הם מחפשים אלטרנטיבות השקעה שמחד יאפשרו לגוון את תיק ההשקעות תוך פיזור סיכונים ושקיפות מלאה בחוב מגובה נכסי נדל"ן באיזורי הביקוש בישראל ומאידך  יאפשרו סכום כניסה להשקעה נמוך יחסית.  מצד היזמים  הפועלים בתחום ההתחדשות עירונית, תחום המגלם פוטנציאל אדיר לרשויות, ליזמים ולבעלי הדירות עצמם,  הביקושים הגבוהים למימון מאפשרים לקרן לבחור בקפידה להשקיע בפרויקטים איכותיים ולהגביר את קצב הגיוסים מהציבור".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות