banner
יוסי כהן הסיר מועמדותו לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה // depositphotos
יוסי כהן הסיר מועמדותו לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה // depositphotos

יוסי כהן הסיר מועמדותו לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה

לאחרונה הציע שר האוצר את התפקיד לכהן, שכבר כיהן במשך 9 חודשים כממונה על השכר והסכמי עבודה אולם כהן החליט שהוא אינו מעוניין למלא את התפקיד

המשנה לממונה על השכר במשרד האוצר, יוסי כהן, הודיע היום לשר האוצר, משה כחלון, כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה.

לאחרונה הציע שר האוצר את התפקיד לכהן, שכבר כיהן במשך 9 חודשים כממונה על השכר והסכמי עבודה (בפועל) בטרם מונה ערן יעקב לממונה על השכר, אולם כהן החליט שהוא אינו מעוניין למלא את התפקיד. כהן הודה לשר האוצר על ההצעה.

כהן, 65, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, הינו עובד ותיק, מקצועי ומוערך באגף הממונה על השכר ומופקד על תחום המקרו (הסכמי המסגרת במגזר הציבורי, דירוגי המהנדסים, המח"ר, הנדסאים וטכנאים ועוד  וכן נושאים רוחביים) וכן מופקד על תחום הבריאות באגף השכר והסכמי עבודה.

בתפקידו כמשנה לממונה על השכר הוביל כהן מהלכים מרכזיים ובהם: העברת חברת בזק ממשרד התקשורת והפרטתה וכן חברות ממשלתיות נוספות, העברת עובדי המגזר הציבורי מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת, גיבוש הסכמי המגזר הציבורי בשנים האחרונות וגיבוש ההסכמים במגזר הבריאות לרבות רופאים, אחים ואחיות. בנוסף מכהן כהן כיו"ר ועדת המענקים שמקצה מענקים לרופאים שבחרו במקצועות במצוקה בתחום הבריאות ורופאים שעברו לעבוד בפריפריה.

כהן זכה להערכה רבה הן מצד שר האוצר והן מצד מנכ"ל האוצר וכן מראשי הדירוגים המקצועיים וראשי הגופים הציבוריים על ביצוע תפקידו.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות