banner

"כל אישה שמצליחה לכהן בתפקיד בכיר היא מראה עבורי ויעד לשאוף עוד קדימה"

עו"ד חן דסטגור פועלת בתחום הנדל"ן כבר כ-15 שנה ומלווה עסקאות מורכבות ולקוחות בעסקה הגדולה של חייהם. עו"ד דסטגור הייתה שמחה לראות עוד נשים בתפקידים בכירים בענף הנדל"ן ומעידה על עצמה כי: "המוטו שמוביל אותי הוא תמיד לחפש את המקום המאתגר עבורנו ולשם לכוון כדי לצמוח ולא לדרוך במקום". צפו בפרויקט מיוחד ליום האישה 2021

עו"ד חן דסטגור שותפה במחלקת הנדל"ן במשרד עוה"ד סלומון, ליפשיץ ושות' פועלת בענף הנדל"ן כבר שנים ארוכות. 

מתי ואיך נכנסת לתפקיד או לעולם הנדל"ן?
"מזה כ-15 שנה אני עוסקת במשרד בתחום הנדל"ן, תחום שהוא מאתגר ומגוון. עוד בתחילת דרכי המקצועית, כשנחשפתי לאתגרים הקשורים בעסקאות מסוג זה, החלטתי שאני רוצה להיות הגורם שילווה לקוחות בעסקאות. בצד ייצוג חברות נדל"ן אני מייצגת גם לקוחות פרטיים שהעסקאות שהם מבצעים הן עסקאות משמעותיות וחשובות עבורם. עסקת נדל"ן יכולה להיות לעתים העסקה המשמעותית ביותר שלקוח יבצע במהלך חייו. לראות איך עסקה לרכישת קרקע בה טיפלתי הופכת בהמשך לפרויקט נדל"ן שנרקם בלווי המשרד, קורם עור וגידים, מתאכלס ונפתח לציבור הרחב, זה סיפוק עצום. יש בכך תגמול נפלא על העבודה ותשומת הלב הרבה שאנו משקיעים בכל פרויקט ופרויקט".

מה המומחיות שלך ובמה את מתרכזת כיום?
"כיום אני מרכזת בעיקר את תחום דירות המגורים בפרויקטים בהם אנו מייצגים יזמים במכירת דירות, וכן בייצוג לקוחות רבים אחרים הרוכשים דירות למגורים או כהשקעה. במסגרת זו אני מלווה את הלקוחות גם בהיבטי המיסוי, על מנת להגיע לתוצאה מיטבית. כמו כן, אני מלווה מספר קבוצות רכישה שנמצאות בשלבים שונים של הפרויקט, מטפלת בנוסף בפרויקטים של התחדשות עירונית, ומלווה גם חברות שעוסקות ביזום ופיתוח נדל"ן. כמו כן, הצטרפתי לצוות המרצים בלשכת עורכי הדין במסגרתו אני תורמת מהידע הרב שצברתי. בהרצאה שהעברתי לאחרונה בפורמט "סטרימינג" צפו כ – 2,500 עורכי דין". 

היית רוצה לראות יותר נשים בתפקיד בכיר כמו שלך?
"וודאי. תמיד משמח לראות נשים בתפקידים בכירים. הרושם הוא שבתחום יזמות הנדל"ן יש פחות נשים מגברים, אולי לאור העובדה שנשים חוששות יותר להיחשף לסיכונים הכרוכים ביזמות פרויקטים. יחד עם זאת, אני שמחה לראות שיש עוד ועוד שותפות במשרדי עורכי דין, בתפקידים בכירים אחרים בתחום הנדל"ן, ובכלל. כל אישה שמצליחה לכהן בתפקיד בכיר היא מראה עבורי ויעד לשאוף עוד קדימה ומחזקת את אמונתי בצדקת ההשקעה".

יש זמן לתחביבים ומשפחה?
"חייבים למצוא זמן כזה. את מעט הזמן הפנוי אני חולקת בעיקר בין המשפחה לבין אימוני הכושר שאני מתמידה בהם, ובנוסף משתדלת למצוא תמיד זמן להכשרות מקצועיות ואחרות, על מנת להישאר מעודכנת מבחינה מקצועית ולהתפתח". 

משפט מעורר השראה לסיכום:
"אדם חייב להיות מוכן לוותר מקצת על מי שהוא, כדי להפוך למי שהוא יכול להיות. לא אחת תפקידנו כעורכי דין מחייב אותנו לצאת מאזור הנוחות. מחד, אנו נדרשים "לשמור" על הלקוח, ומאידך, לא להיות הגורם שעומד בדרכו לבצע עסקאות. לכן, ההתלבטות והזהירות חשובות, אך עם זאת חשוב לגלות גמישות מחשבתית ולא לתת לחששות לנהל אותנו. ובאופן כללי המוטו שמוביל אותי הוא תמיד לחפש את המקום המאתגר עבורנו ולשם לכוון כדי לצמוח ולא לדרוך במקום".   

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות