banner

"תמיד אהבתי את הממשק עם אנשים את יכולת ההשפעה על חיי היומיום של מאות ואלפי עובדים"

אדריכלית ורד גינדי, בעלים של 'גינדי סטודיו אדריכלים', פועלת בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-15 שנה. גינדי מתמחה בתכנון, עיצוב קמפוסים גדולים, בעיקר של חברות היי-טק. "הייתי שמחה לראות נשים בתפקידי ניהול מובילים של משרדי האדריכלים המטפלים בפרויקטים גדולים". צפו בפרויקט מיוחד ליום האישה 2021

אדריכלית ורד גינדי, בעלים של 'גינדי סטודיו אדריכלים', פועלת בתחום כבר למעלה מ-15 שנה. גינדי מתמחה בתכנון ועיצוב פנים של חברות היי-טק ואחרות, עם דגש על הקמת קמפוסים גדולים.

מתי ואיך נכנסת לתפקיד או לעולם הנדל"ן?
"התחלתי את דרכי המקצועית בארץ לפני כ-15 שנה כשחזרתי מלימודי תואר שני באדריכלות בטורונטו. מהר מאד השתלבתי בעולם עיצוב הפנים של משרדים וחברות מובילות במשק. מאז ומעולם אהבתי את הממשק עם אנשים, את יכולת ההשפעה על חיי היומיום של מאות ואלפי עובדים ואת הדינמיקה והחשיבה המשותפת יחד עם הלקוחות שלנו".

מה המומחיות שלך ובמה את מתרכזת כיום?
"אנחנו מתמחים בתכנון ועיצוב פנים של חברות היייטק ואחרות, עם דגש על הקמת קמפוסים גדולים כגון מיקרוסופט בהרצליה פיתוח, מוביל-איי בירושלים, הפניקס בראשון לציון, ומרכזי מחקר ופיתוח של חברו הייטק רבות כולל ג׳נרל מוטורס, סמסונג, ריקיפייד, פורטר, סייבריזן, דיפ אינסטינקט ורבים אחרים".

היית רוצה לראות יותר נשים בתפקיד בכיר כמו שלך?
"ללא ספק רוב משרדי האדריכלים המובילים בארץ מנוהלים על ידי גברים, למרות שהרוב המכריע המועסק על ידיהם הם נשים. הייתי שמחה לראות נשים בתפקידי ניהול מובילים של משרדי האדריכלים המטפלים בפרויקטים גדולים ולא רק בניה פרטית".

יש זמן לתחביבים ומשפחה?
"לא הרבה. אני נהנית לבלות זמן עם משפחתי, וחובבת טבע מושבעת- בעיקר בכל הקשור לספורט ימי".

משפט מעורר השראה לסיכום:
"ההצלחה מגיעה למי שקם מוקדם בבוקר….עבודה קשה והתמדה תמיד יובילו לתוצאות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות