banner

"כל חברה או איש מקצוע צריכים גורם שינווט אותם דרך שלל האפשרויות"

אורלי כתב,  בעלים של "אורלי כתב ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור", פועלת בתחום כבר 25 שנה ומלווה את ענף הנדל"ן והשחקנים הבולטים בו כבר למעלה מעשור. על פי כתב: "ביחסי ציבור, לעובדת היותך גבר או אישה אין חשיבות. החוכמה היא לעשות את מה שאתה עושה טוב ומקצועי מאוד". צפו בפרויקט מיוחד ליום האישה 2021

אורלי כתב, בעלים של "אורלי כתב ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור", פועלת ומייעצת לענף הנדל"ן כבר שנים ארוכות. כתב מייעצת תקשורתית במגוון תחומים בענף ופועלת בכמה חזיתות במקביל – גם יחסי ציבורי קונבנציונאליים, וגם בניו מדיה ובתחומים נוספים.

מתי ואיך נכנסת לתפקיד או לעולם הנדל"ן?
"תחום הדוברות ויחסי הציבור קרץ לי מגיל צעיר וכבר כסטודנטית עסקתי בו בפועל. ההזדמנות האמיתית הגיעה כשהייתי בת 28, מיד אחרי לידת התאומים שלי וילדי הבכורים – מיכל ויהונתן.  בעלת המשרד בו עבדתי הציעה לי שותפות עיסקית וכמובן שאמרתי כן. המשמעות הייתה להתמודד לראשונה עם קריירה כעצמאית כמו גם עם אתגר האימהות, ועוד לשניים. קיבלתי על עצמי את האתגר והסתערתי רעבה על שתי המשימות במקביל, ולמרות הקשיים שחוויתי, אני שמחה על ההחלטה ונהנית מהפירות. אני כבר 25 שנה בתחום הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור מהן כעשור בתחום הייעוץ התקשורתי לתחום הנדל"ן על כל ענפיו ומרכיביו הרבים. מגיל צעיר מאוד ידעתי שאעסוק בתקשורת. המשרד שבו הייתי שותפה ליווה פרויקטים מרשימים מאד וחברות בתחום הרפואה כמו חברת יאנסן סילג וג'ונסון אנד ג'ונסון. בתחום התיירות והתעופה טיפלתי בהשקת קו התיירות לירדן של חברת התעופה הלאומית רויאל ג'ורדניאן, כניסת תאגיד התיירות הבינלאומי טואי לישראל ועוד. כשזכינו במכרז ליחסי ציבור להקמת העיר מודיעין, וגיליתי את תחום הנדל"ן, היה לי ברור שהוא יהיה התחום המרכזי בו אתן ללקוחות ייעוץ תקשורתי בשנים הבאות. זהו תחום דינאמי שעמד אז בפני פריצת דרך של בניה מאסיבית למגורים, טכנולוגיות בניה חדשות, התחדשות עירונית וכניסת שחקנים משמעותיים חדשים לתחום. רציתי להיות שם ולהוות שחקנית משמעותית כשכל זה יקרה".

מה המומחיות שלך ובמה את מתרכזת כיום?
"המשרד שהקמתי נחשב, וגם מוכיח עצמו, כמומחה ומוביל בתחומו. אנו מייעצים תקשורתית ומלווים כיום חברות, ארגונים ואנשי מקצוע מובילים בתחום הנדל"ן על כל האספקטים שלו: חברות ייזום וחברות ביצוע, התחדשות עירונית, חברות כלכליות עירוניות ומינהלות התחדשות עירונית, ארגוני קבלנים, קבוצות רכישה, חברות בתחום התשתיות, נדל"ן מניב ומסחרי ,קניונים, דיור מוגן, מלונאות, ניהול ואחזקת מבנים וכמובן ליווי וייעוץ למומחים מקצועיים מובילים בשמאות מקרקעין ,אדריכלות, עריכת דין, שיווק , ניהול ופקוח פרויקטים ועוד. כיום המשרד מונה שבעה יועצי תקשורת ואנחנו מציעים שירותי תוכן מקיפים- מייעוץ תקשורתי אסטרטגי ויחסי ציבור במדיה הקלאסית,  דרך יחסי ציבור במדיה החדשה והרשתות החברתיות, ניהול תוכן בכנסים מקצועיים, כתיבת תכנים מקצועיים וכדומה". 

היית רוצה לראות יותר נשים בתפקיד בכיר כמו שלך?
"ביחסי ציבור, לעובדת היותך גבר או אישה אין חשיבות. החוכמה היא לעשות את מה שאתה עושה טוב ומקצועי מאוד. דירה או משרד אינם מוצר מדף קונבנציונאלי, מי שרכש דירה לא ישוב לרכוש אחת נוספת בזמן הקרוב. לכן המלחמה על כל לקוח מהותית, ויחסי ציבור הם כלי משמעותי בדרך להבאת הרוכשים דווקא לפרויקט של החברה אותה אנו מייצגים. חשוב לזכור כי גם אפשרויות החשיפה התקשורתית התרבו והפכו מגוונות מאד – מדיה חברתית,  זירות ומוספים המבוססים על תוכן ממומן, פורטלים ואתרים חדשותיים לתחום הנדל"ן ועוד. כל חברה או איש מקצוע צריכים גורם מקצועי שינווט אותם דרך שלל האפשרויות ויקבל עליו את הטיפול בפניות של הגופים הרבים. לתפקיד זה אין מתאימים יותר מאשר יחסי הציבור".

יש זמן לתחביבים ומשפחה?
"העבודה שלי דורשת הרבה חשיבה ריכוז ויצירתיות לכן תמיד, אבל תמיד, אני מוצאת זמן גם להליכה בים, שעור פילטיס ועיצוב, זמן איכות עם הבעל והילדים, מפגש עם חברות, קריאה וכד'".

משפט מעורר השראה לסיכום:
"הדרך להצליח מתחילה בלהתרגש כל בוקר מחדש מהתחום והעיסוק בו בחרת".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות