banner
הדמיית הפרויקט // אדריכל חורש לוריא | נדמיה: ברוק קריאטיב
הדמיית הפרויקט // אדריכל חורש לוריא | נדמיה: ברוק קריאטיב

איחדו כוחות: החברה המשותפת שדות-גיטלמן מציגה צבר של למעלה מ-1,500 יח"ד בהתחדשות עירונית

"המעבר לביצוע בשטח הוא טבעי עבורנו" – שאולי גיטלמן, בעלים-שותף בחברת שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות נדל"ן, בראיון מיוחד על היתרונות במיזוג חברות: "שלושת בעלי המניות בקיאים ובעלי ניסיון רב בכל אחד ואחד משלבי הפרויקט, ויתרה מכך, מעורבים אישית בכל שלב ושלב"

מירב דוסטר 07.11.2022

חברת היזמות ״ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן״, בבעלות האחים אביב ושאולי גיטלמן וחברת ״שדות יזמות והתחדשות עירונית״ בבעלות ניר אברהמי התמזגו לאחרונה לאחר מספר שנים של עבודה משותפת. לדברי שאולי גיטלמן, גם במקרה זה השלם גדול יותר מסך חלקיו.

מתי הצטלבו דרכיכם המקצועיות?
"התחלנו לעבוד יחדיו לפני כ-5 שנים, כאשר כל אחד מבעלי המניות הגיע כבר עם ניסיון רב בתחום הנדל״ן: החל מההיבטים המשפטיים, דרך ההיבטים המסחריים והתכנוניים ועד לביצוע בפועל בשטח. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת במספר לא מבוטל של פרויקטים, החלטנו שהגיע הזמן לאחד כוחות לחלוטין. האופי המשפחתי של שתי החברות, הסינרגיה בינינו והראייה לטווח ארוך תרמו לכך", אומר ניר אברהמי.

אברהמי מספר כי שתי החברות הינן חברות משפחתיות וותיקות מאוד, ששמות דגש על מעורבות מקצועית ואישית של בעלי המניות לאורך כל הדרך. "המוטו שלנו ״איתכם כל הדרך אל הבית ומעבר״ הוא לא סתם משפט מבחינתנו, אלא באמת אג׳נדה בה אנחנו מאמינים – זו זכות גדולה לקבל את האמון מצד בעלי הדירות, לבצע את הליך ההתחדשות העירונית עבורם ועבורן –  וחשוב לנו מאוד להיות שם לאורך כל הדרך, בכל נקודת זמן ובכל תחום".

אברהמי מדגיש, שכבעלי המניות הם נוכחים בכל אחד משלבי הפרויקט. "בעלי הנכסים פוגשים אותנו כבר בפגישות הראשונות במהלך הצגת החברה, שלבי המו״מ וחתימות ההסכם, דרך שלבי הצגת התכנון ועד לביצוע בפועל. בכל שלב ושלב בעלי החברה מעורבים אישית, זמינים ונגישים לבעלי הנכסים". 

באילו זירות בהתחדשות עירונית החברה מתמקדת?
"בעיקר באזור המרכז וגוש-דן, יש לנו צבר של למעלה מ-20 פרויקטים ויותר מ-1,500 יח״ד. שני פרויקטים של תמ״א 38/1 בראשל״צ ברחוב אנילביץ נמצאים כיום בשלבי ביצוע מתקדמים, עם סה״כ כ55 יח״ד, שני הפרויקטים הללו מצטרפים לשני פרויקטים אחרים בשכונת רמת אליהו ברחוב ארנון, שהסתיימו ממש לאחרונה בהצלחה והכילו גם כן כ-55 יח״ד. בשכונת רמת-אליהו יש לחברת שדות-גיטלמן עוד כ-10 פרויקטים עם מאות יח״ד בתכנון, חלקן באמצעות תמ״א 38/1 וחלקן באמצעות פינוי-בינוי״, אומר אביב גיטלמן ומוסיף ש"אנחנו יוזמים פרויקטים רבים בעיר פ״ת, עיר הולדתנו, בה אנחנו גם גרים ועובדים כיום. פרויקט אחד שלנו במסגרת תמ״א 38/1 ברחוב מינץ 31-33 צפוי להעלות על הקרקע בשבועות הקרובים, ויכלול למעלה מ-60 יח״ד. ובנוסף אליו יש לנו פרויקטים רבים נוספים שנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים, וצפויים לעלות על הקרקע בשנה-שנה וחצי הקרובות – כמו מתחם ספיר, פרויקט תמ״א 38/2 עם כ-70 יח״ד, פרוייקט מתחם צירלסון שיכלול פינוי של 4 בניינים ובנייה של 4 בניינים חדשים עם למעלה מ-110 יח״ד, ועוד רבים וטובים אחרים.

וכמובן שאנחנו פעילים בערים נוספות כמו חולון ואור-יהודה, שם יש לנו פרויקטים של תמ״א 38/2 ופינוי בינוי בהיקפים של מאות יח״ד".

מהו הערך המוסף של השילוב ביניכם?
"היתרון הגדול ביותר שלנו הוא ששלושת בעלי המניות בקיאים ובעלי ניסיון רב בכל אחד ואחד משלבי הפרויקט, ויתרה מכך, מעורבים אישית בכל שלב ושלב. הרבה חברות בתחום מנוהלות ומוחזקות ע״י גורם, שמגיע מתחום מסוים בעולם הנדל״ן: המימון, התכנון, או הביצוע כך שהפרויקט יכול להתקדם היטב בשלבי הרישוי והתכנון, אבל אז כאשר יעבור הפרויקט לשלב הביצוע בשטח, איכות הביצוע היא לא כפי שהיזם התחייב לבעלי הדירות, פתאום נדרשים שינויים משמעותיים שפוגעים בבעלי הדירות – ממש ראינו את זה קורה בשטח. לעומת זאת, אנחנו יודעים לעשות את הכל מההתחלה ועד הסוף", אומר שאולי גיטלמן, "אם ניקח לדוגמא את הממשק בין מחלקת התכנון למחלקת הביצוע – מחלקת הביצוע מתערבת כבר בשלבי התכנון ונותנת התייחסות לתכנון – מה יכול להתקיים, מה יהיה מורכב מדי ועוד, ויותר מכך – אלו האנשים שיהיו בפועל בשטח בתקופת הביצוע, הם מחוברים לתכנון מימיו הראשונים. עובדה זו, בנוסף לנוכחות שלנו בשטח, מהווים יתרון עצום, בנוסף לכך, החברה מוחזקת ע״י שתי החברות המשפחתיות שלנו – מה שיוצר ביטחון כלכלי לפרויקט".

מהן המטרות שלכם לשנים הבאות?
שאולי גיטלמן מספר כי "בשנים הקרובות, אנו נשים דגש משמעותי על תחום הפינוי-בינוי, תוך הגדלת אזורי הפעילות שלנו למעגלים הרחוקים ברחבי גוש-דן ומעבר לכך, ולא פחות חשוב מכך תוך שימור ושיפור תהליך הפרוייקט על כל תחומיו: בהיבט איכות השירות לבעלי הדירות והשקיפות מולם, לרבות הנגשת המידע לכל אורך הפרוייקט, קיצור הליכי התכנון והרישוי, תכנון הפרויקט תוך התחשבות באיכות הסביבה ויצירת סביבת חיים אופטימלית, ואיכות הביצוע בשטח". 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות