banner
מימין ליאור עמידור, נפתלי כהן, עמי פרץ, ישראל גל, רן מלאך, חן עמידור // דורון סהר
מימין ליאור עמידור, נפתלי כהן, עמי פרץ, ישראל גל, רן מלאך, חן עמידור // דורון סהר

קריית אונו: יצאו להריסה שלושה בניינים נוספים בפינוי בינוי הכולל 1,077 יח"ד

חברת בוני התיכון מדווחת כי יצאה להריסה מבנים נוספים בפרויקט ענק על ציר אשכול לוי. ראש העיר: "המשך ההתחדשות העירונית בקריית אונו הוא צעד חשוב שיביא הרבה שמחה"

כרמלה קופר 07.07.2021

יצא לדרך השלב השני של פרויקט בינוי פינוי גדול ומשמעותי בגוש דן: חברת בוני התיכון מדווחת כי החלה בהריסת 64 דירות ישנות בשלושה בנייני שיכוני רכבת, שבמקומם ייבנו שני בניינים הכוללים 244 דירות חדשות. 

הפרויקט, ONO ONE ממוקם על ציר לוי אשכול והוא כולל בסך הכל כ- 1,077 דירות חדשות סה"כ ועוד 2,420 מ"ר שטחי מסחר ב-9 בניינים בני 20 קומות. בנוסף, המתחם יכלול מבני ציבור ומסחר, גינות ושבילי אופניים. בין הדירות המוצעות למכירה בפרויקט ניתן למצוא דירות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, הכוללות מרפסת וחניה תת קרקעית במחיר של החל מ-2.560 מיליון שקל. החברה צופה כי ההכנסות מהפרויקט יסתכמו בכ-1.8 מיליארד שקל, וכי הרווח הגולמי שהיא תרשום מהפרויקט יסתכם בכ-250 מיליון שקל. 

באירוע ההריסה נכח ישראל גל, ראש העיר קריית אונו, שאמר כי: "אכלוס פרוייקטים של התחדשות בקריית אונו נמצא בעיצומו. כבר עכשיו אני עד לשמחתם של התושבים שמתרגשים לקבל דירה חדשה ומרווחת בסטנדרטים גבוהים ובסביבה מטופחת ונעימה לאחר שנים רבות שגרו בבתים מוזנחים ומטים ליפול. ההתחדשות העירונית בקריית אונו מחדשת את העיר וכאן היא מחדשת את רחוב לוי אשכול. קווי החשמל והתשתיות הוטמנו באדמה, כלי הרכב יחנו בחניות תת קרקעיות, מבני ציבור חדשים יבנו, בקרבת המבנים החדשים, מדרכות רחבות ושבילי אופניים יסללו. מגיע לתושבי קריית אונו ולתושבי רחוב לוי אשכול רחוב חדש, שכונה יפה, אזור מתפתח עם תושבים שחיים בבתים איכותיים, ממוגנים נגד טילים ומחוזקים בפני פגעי רעידת אדמה, במתחם מודרני, שיאפשר שילוב מצויין של מסחר ליד הבית וקרבה למוסדות החינוך ולמוקדי הבילוי והקניות בעיר. המשך ההתחדשות העירונית בקריית אונו הוא צעד חשוב שיביא הרבה שמחה ונחת לתושבים נוספים ושיהפוך לאבן שואבת עבור אוכלוסיה חדשה ומשפרת דיור".

הריסה בפרויקט ono one // דורון סהר
הריסה בפרויקט ono one // דורון סהר

עמי פרץ, מנכ"ל בוני התיכון, אמר כי: "לפני כשנה, בשיא משבר הקורונה, עמדנו כאן מול מצלמות בנוכחות מינימלית ושידרנו ל-80 משפחות את אירוע הריסת הבניינים, שהיווה את יריעת הפתיחה לפרויקט כולו. כעת אנחנו עומדים לצד המשפחות ומתרגשים יחד איתן, בעת הריסת הבתים הישנים ובעתיד הקמת דירות חדשות, שיצעו חווית מגורים איכותית, הן לדיירים הוותיקים והן לחדשים. אנו גאים להמשיך ולקדם פרויקטי התחדשות עירונית לצד ייזום ברחבי הארץ ולבנות עוד אלפי יחידות דיור".

רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "כחברה בעלת יכולות וניסיון רב בתחום, לא נרתענו לצאת למימוש הפרויקט, בתקופת הסגר הראשון ובעיצומו של משבר הקורונה, כאשר הוצאנו את השלב הראשון של הפרויקט לביצוע, שעה שמרבית המשק עצר את הפעילות למשך חודשים רבים. לא רק שלא הקפאנו את התהליך אלא האצנו אותו מתוך כוונה לבצע את הפרויקט בפרק הזמן הקצר ביותר וזאת מתוך אמון בשותפינו בעלי הדירות ועורכי הדין שלהם והיכולת שלנו לסמוך על המערכת העירונית בראשות מר ישראל גל ראש העיר הנכבד, ובימים אלו הוצאנו לביצוע את השלב השני של הפרויקט. סך הכל עד היום הרסנו 144 דירות ישנות, תחתם יוקמו 487 דירות חדשות ושטחי מסחר, כאשר בחודשים הקורבים נמשיך לביצוע השלבים הבאים הכוללים הריסת 184 דירות ובנית כ- 600 דירות חדשות נוספות ושטחי מסחר. הדברים לא יכלו להסתייע בידנו ללא שיתוף פעולה אינטנסיבי נכון ויעיל של כל שותפינו לדרך בעלי הדירות, עו"ד הדיירים והעירייה ואנו מודים על האמון, הסיוע והתמיכה רבת השנים שבזכותם הצלחנו להרים מגה פרויקט שכזה"

עורך הדין של בעלי הדירות , עורך הדין ליאור עמידור ציין כי רק שיתוף פעולה בין לקוחות המשרד, בעלי הדירות ב -328 דירות נוכחיות , עיריית קריית אונו והעומד בראשה וחברת בוני התיכון שהתנהגה כלפי הדיירים כשותפים לדרך, יכלו להביא לתוצאה המדהימה של הריסת כל הדירות הקיימות ותחילת בניית  1070 דירות חדשות בתוך שנה וחצי. שכונה חדשה מוקמת בעיבורה של עיר, ציין עורך דין עמידור , בתוך פרק זמן קצר שיכול וראוי ויילמד גם ע״י יזמים אחרים.

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות