banner
פרויקט התחדשות עירונית של משהב בתכנון טיטו // הדמייה: טיט אומן אדריכלים
פרויקט התחדשות עירונית של משהב בתכנון טיטו // הדמייה: טיט אומן אדריכלים

ירושלים: אושרה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי הכוללת 130 יח"ד

במסגרת הפרויקט בשכונת קריית משה ייהרסו ויפונו 32 יחידות ובמקומן ייבנה בניין מגורים ובו 130 דירות ב-32 קומות,  29 קומות מגורים מעל קומת קרקע כפולה ומעל קומת חניון תת קרקעי. התוכנית מתפרסת על שטח של 3.6 דונם

פרויקט התחדשות עירונית של משהב בתכנון טיטו // הדמייה: טיט אומן אדריכלים

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה למתן תוקף תוכנית לפרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים בשכונת קריית משה בירושלים, צמוד לציר הרכבת הקלה ולתחנת "החלוץ". התכנית קודמה על ידי משרד טיטו אומן אדריכלים עבור חברת משהב.

מדובר בפרויקט בצומת הרחובות פרבשטיין, מרדכי איש שלום בירושלים, שבמסגרתו ייהרסו ויפונו 32 יחידות דיור בשני מבני שיכון ישנים, ובמקומן ייבנה בניין מגורים ובו 130 דירות ב-32 קומות,  29 קומות מגורים מעל קומת קרקע כפולה ומעל קומת חניון תת קרקעי. התוכנית מתפרסת על שטח של 3.6 דונם, ובמסגרתה ייבנה מגדל המגורים עם תמהיל דירות מגוון של דירות 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בקומת הקרקע ייבנו מבני ציבור – ספרייה עירונית וגן ילדים, וכן חזית מסחרית. התוכנית כוללת גם חידוש של מגרש ספורט ובית ספר סמוכים. 

 אדריכל יואב אומן ממשרד טיטו-אומן אדריכלים, ציין כי: "אנחנו שמחים שגם בימים אלו הועדה המחוזית  ירושלים ממשיכה בעבודתה לקידום תוכניות בנייה בעלות חשיבות גבוהה. לתוכנית זו משמעות חשובה במסגרת ההתחדשות העירונית בירושלים, לטובת העיר והתושבים. הפרויקט יאפשר היצע דירות מגוון, וכן יחדש את המרחב הציבורי וישדרג את רמת השירותים העירוניים. בנוסף לגן הילדים והספרייה, אשר משולבים באופן אינטגרלי במבנה ומשרתים את הציבור הרחב, השכילה הוועדה המחוזית ועיריית ירושלים לעשות שימוש בחוק החדש המאפשר רישום רב שכבתי בקרקע בו מפלס הפיתוח הינו שטח מגונן ציבורי לרווחת הכלל ואילו תת הקרקע משמש כחניה בבעלות פרטית".  

איציק דיעי, מנכ"ל חברת משהב, יזמית הפרויקט, מסר כי: "אנו מברכים על החלטת הוועדה ומודים לכלל השותפים בעשייה אשר קידמו את ההליך מהר ובצורה יעילה. הפרויקט לא היה יכול לצאת לדרך ללא מעורבותם של כלל העוסקים במלאכה ובכללם בעלי הדירות בפרויקט אשר נתנו אמונם בחברת משהב ואנשיה. השימושים המעורבים שאושרו בתכנית הינם דוגמא לשילובים אשר מתאפשרים רק בעקבות קידום תכניות פינוי בינוי המתחשבות בצרכי הציבור, ולוקחות בחשבון את השירותים והצרכים שהתעוררו במרוצת השנים בשכונה הוותיקה. אמנם ההתקשרות הישירה הינה עם בעלי הזכויות במתחם אולם בבואנו לבחון חלופות תכנון עלינו תמיד להרחיב את המבט ולשאוף להשפיע בצורה חיובית על השכנים ועל השכונה, ואני סבור שהדבר נעשה בצורה מיטבית גם בפרויקט הזה".

לקבלת חדשות ועדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות