banner
מרלוג בפתח תקוה // בר לוי דיין אדריכלים
מרלוג בפתח תקוה // בר לוי דיין אדריכלים

החברות יובלים ויוקה פארק רכשו קרקע למסחר בכ- 165 מיליון שקל

השתיים יקימו באזור התעשייה סגולה פרויקט לוגיסטי בהשקעה של כ- 560 מיליון שקל, אשר ישווק למשתמשי קצה ולמשקיעים במחירים שבין 10-17 אלף שקל למ"ר

 

קבוצת יובלים מדווחת על כניסתה לתחום הלוגיסטי בביצוע הסכם שותפות (50%-50%) עם קבוצת יוקה פארק, במסגרתו ירכשו השתיים מגרש באזור התעשיה סגולה בפתח תקווה, בשטח של כ- 22,000 מ"ר ברוטו, בתמורה לכ- 165 מיליון שקל. 

מהחברות נמסר כי בכוונתן לפעול להקמת מבנה לוגיסטי בן 5-6  קומות, בשטח כולל של כ- 80,000 מ"ר ברוטו, מתוכם כ 65,000 מ"ר לשיווק, בהשקעה כספית המוערכת בכ-560 מיליון שקל. הפרויקט יחולק ליחידות קטנות של כ – 200 מ"ר וישווק למשתמשי קצה ולמשקיעים. 

"מדובר בפרויקט תעשייה בהיקף הגדול ביותר שתוכנן בישראל המיועד לשימושים מעורבים של מסחר, לוגיסטיקה ותעשיה קלה", כך לדבריהן, "המגרש הנרכש ממוקם ברחוב גליס במרכז אזה"ת סגולה בפתח תקווה, ובשונה ממבנים לוגיסטיים קלאסיים שנבנים בקומה אחת או בשתי קומות, מדובר במבנה רב קומתי, כשניתן יהיה להגיע לכל קומה ולכל יחידה עם משאיות ורכבים באמצעות רמפות". ההערכה היא כי השטחים ימכרו במחיר של 10-17 אלף שקל למ"ר. 

איציק ברוך, בעלים של קבוצת יובלים // כפיר זיו
איציק ברוך, בעלים של קבוצת יובלים // כפיר זיו

איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים, ציין כי: "זהו פרויקט ראשון משמעותי שלנו בתחום הלוגיסטיקה, שנמצא בתנופה גדולה". יואב שחר, בעלים ומנכ"ל משותף יוקה, הוסיף כי: "אנו מאמינים שהביקושים לשטחי אחסנה ותעשיה קלה רק ילכו ויגברו ושפעילות זו אף תצבור תאוצה נוספת בשנים הבאות בעקבות צמיחה כלכלית, מעבר לרכישה באונליין והפריחה של ענף ההיי טק".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות