banner
עו''ד טל מתוק // צילום: לני מידן
עו''ד טל מתוק // צילום: לני מידן

חיפה: שני מתחמי פינוי בינוי החתימו 45% מהדיירים

עורכי הדין במתחמים מדווחים כי עמדו במועד שקבעה עיריית חיפה להחלת התמורות הישנות לדירות, טרם כניסתה לתוקף של המדיניות החדשה המגבילה את התמורה ל- 12.5 מ"ר

עו"ד טל מתוק // צילום: לני מידן

עורכי הדין המייצגים שני מתחמי פינוי בינוי בחיפה, מדווחים כי הצליחו להשיג 45% מחתימות הדיירים ובכך עמדו בתנאי המדיניות החדשה שקבעה עיריית חיפה לתמורת דירות בפרויקטי פינוי בינוי. מדובר במתחמים ברחוב אסתר המלכה בבניינים 15-25 ו-31-39 ובבניינים 18-30 בשכונת נאות דוד בעיר, הכוללים כ-1,000 יח"ד סה"כ, במקום 200 יח"ד קיימות.  

כזכור, עיריית חיפה קבעה מדיניות חדשה המגבילה את דירות התמורה בפרויקטי פינוי בינוי ל-12.5 מ"ר, והחליטה להאריך את כניסתה לתוקף למשך 45 יום, עד ליום ה- 19.3, על מנת לאפשר לפרויקטים שנמצאים בשלבים מתקדמים לצאת אל הפועל על פי המדיניות הקודמת, אז עמדה התמורה על עד 25 מ"ר לדירה. 

עו"ד טל מתוק: "הוגשו חתימותיהם של למעלה מ-45% מדיירי המתחמים, כמות הסף הנדרשת להוצאת שני הפרויקטים לדרך. בשבועות הקרובים יוגשו תוכניות לאישור התב"ע של פינוי בינוי במתחמים לאישור הועדה המקומית חיפה, ולאחר קבלת כל האישורים, יצאו הפרויקטים לדרך". 

יזמי הפרויקטים הנם חברת נוף בוני הקריות בע"מ והתחדשות ירוקה.  את המשא ומתן המשפטי מטעם שני היזמים בפרויקטים ניהלו עורכי הדין טל מתוק, רועי פרישמן ושגיא דקל. את הדיירים במתחמים מייצגים עורכי הדין הדר פינק טבת , הילה סלומון מוגילבסקי ויוסף בן נון.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות