banner
מימין: יורם אביסרור, יהודה לוי, גקי אביסרור ואלי אביסרור // צילום: דיגו מילטרבג
מימין: יורם אביסרור, יהודה לוי, גקי אביסרור ואלי אביסרור // צילום: דיגו מילטרבג

איזו חברת נדל"ן בחרה בשחקן יהודה לוי להוביל קמפיין שיווק?

לוי נבחר כפרזנטור לשיווק פרויקט מגורים יוקרתי בשדה דב, עלות הקפמיין עומדת על כ-4 מיליון שקל

 

חברת אביסרור מדווחת על יצאה לשיווק פרויקט "אשירה", שלדבריה ממוקם על "אחת הקרקעות הנחשקות ביותר במתחם שדה דב". מדובר במגרש בשטח של 7.3 דונם עם 406 יחידות דיור, שבו זכתה החברה במסגרת המכרז הראשון לשיווק הקרקעות בשדה דב בשנת 2021. 

הקמפיין יעלה במהלך חודש אפריל הקרוב עם השקת הפרויקט היוקרתי, שייבנה על עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב.  תמהיל הדירות מציע דירות בנות 2 חדרים עד דירות פנטהאוז, במחירים של החל מ-3.9  מיליון שקל ועד 25 מיליון שקל.  כ-25% מהדירות יהיו דירות קטנות בנות שני חדרים.  

מימין: יהודה לוי, יורם אביסרור, גקי אביסרור ואלי אביסרור // צילום: דיגו מילטרבג
מימין: יהודה לוי, יורם אביסרור, גקי אביסרור ואלי אביסרור // צילום: דיגו מילטרבג

יורם אביסרור, מבעלי החברה, מסר כי: "חברת אביסרור עומדת לפני אחד המהלכים החשובים שלה עם השקת פרויקט הדגל בצפון תל אביב. אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה לוי אחד השחקנים האהובים ואהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול, המתאימים לערכים שלנו באביסרור ולכן מדובר בחיבור נכון לשני הצדדים."

עלות הקמפיין מוערכת בכ- 4 מיליון שקל והוא יכלול פרסומות בטלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, דיגיטל ורשתות חברתיות.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות