banner
יובב גביש // צילום: לעמ
יובב גביש // צילום: לעמ

יובב גביש ישמש נציג משרד האוצר בדירקטוריון הבנק העולמי

סגן מנהל רשות החברות, יובב גביש, יסיים את תפקידו וימונה כנציג ישראל בדירקטוריון הבנק העולמי

גביש, שיכהן כנציג הראשון של משרד האוצר בבנק העולמי, נבחר על ידי ועדת איתור פנימית של משרד האוצר בראשות מנכ"ל המשרד שי באב"ד ומינויו אושרר על ידי הדירקטור ההולנדי, המייצג את קבוצת המדינה בה חברה ישראל בבנק העולמי.

גביש כיהן כ-3 שנים כסגן מנהל רשות החברות לכספים ובקרה, במהלכם היה אחראי על הניהול הפיננסי והאסטרטגי של רשות החברות והתמקד בשיפור התוצאות הכספיות של החברות הממשלתיות והניהול העסקי שלהן באמצעות רפורמות, הנפקות אג"ח סחיר ומהלכי התייעלות שונים. קודם לכן כיהן גביש כמנהל תחום ההנפקות ברשות החברות וכרכז התעשיות הביטחוניות והוביל בין היתר את הפרטת תעש. במהלך השנה האחרונה שהה גביש בארה"ב והשלים את לימודיו לתואר שני בניהול ציבורי באוניברסיטת הרווארד כחלק מתכנית וקסנר.

"מינויו של גביש כנציג ישראל בבנק העולמי משלים סדרה של מינויים בבנקים לפיתוח שבוצעו בשנים האחרונות, כחלק ממהלך של האוצר לחיזוק הפעילות של ישראל מול הכלכלות המתפתחות והבנקים לפיתוח", אומרים באוצר.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד: "גביש שימש כסגן מנהל רשות החברות בתקופה מורכבת והצליח להוביל מהלכים מקצועיים משמעותיים ולהביא לשיפור בביצועי החברות הממשלתיות, אני בטוח שגם את תפקידו החדש יבצע יובב על הצד הטוב ביותר ואני מאחל לו הצלחה רבה."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות