banner
תמ"א 38 בגבעתיים // אילוסטרציה // יח"צ
תמ"א 38 בגבעתיים // אילוסטרציה // יח"צ

גבעתיים: פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב המעיין 30 יוצא לדרך

הדיירים יקבלו תוספת לדירות בשטח של 25 מ"ר בנוי ועוד מרפסת של  12 מ"ר במקום הדירות בבניין הישן. במקביל החל שיווק הדירות החדשות, במחירים של החל מ 3.5 מיליון שקל

הפרויקט בגבעתיים // יחצ

חברת הנדל"ן "צ.פ. ייזום ובנייה", מדווחת על יציאתו לדרך של פרויקט חדש (תמ"א 38) במסלול תמ"א 38\2, ברחוב המעיין 30 במרכז גבעתיים. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין מגורים בן 3 קומות ובו 6 דירות קיימות ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 6 קומות ובו 15 דירות חדשות. 

הבניין ניבנה בתחילת שנות ה 70 ובחברה מציינים כי על פי ההסכם, יקבלו הדיירים הוותיקים ובעלי הדירות הישנות, תוספת לדירות בשטח של 25 מ"ר בנוי ועוד מרפסת של  12 מ"ר במקום הדירות בבניין הישן. במקביל החל שיווק הדירות החדשות, במחירים של החל מ 3.5 מיליון שקל לדירות 5 חדרים ודירות גן, פנטהאוזים החל מ 3.1 מיליון. סיום הבנייה והאכלוס צפויים לעוד כ-30 חודשים.

צביקה פוקס בעלים משותף של החברה: "אני מברך על התהליך מתחילתו ועד סופו. למרות התנגדויות נורמטיביות של הדיירים בתחילת הדרך, ניתן לומר שהפרויקט התקדם בקצב משביע רצון. בנוסף לכך שתוף הפעולה עם העירייה היה טוב וענייני. חשוב לציין שזהו פרויקט ראשון מיני רבים שאנו מקדמים בגוש דן והראשון שהוצאנו לפועל בגבעתיים, כאשר במקביל אנו עומדים בפני קבלת היתר לפרויקט נוסף בעיר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות