banner
נכס בדרום קרוליינה // יחצ
נכס בדרום קרוליינה // יחצ

"אלקטרה נדל"ן" רכשה 232 יח"ד בארה"ב בכ-34 מיליון שקל

ההון העצמי שהושקע הסתכם בכ-13.5 מיליון דולר. היקף הגיוס הכולל של שלוש קרנות ההשקעה של החברה הגיע לכ-1.2 מיליארד בתוך 3 שנים

נכס בדרום קרוליינה // יחצ

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, מדווחת כי הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב שבבעלותה, רכשה מקבץ דיור בצ'ארלסטון, דרום קרוליינה, בהיקף של 232 יחידות דיור, בתמורה (100%) לסך של כ-34 מיליון דולר. ההון העצמי (100%) שהושקע הסתכם בכ-13.5 מיליון דולר כאשר שיעור ההחזקה של הקרן בנכס עומד על כ-60%.  לאחר עסקה זו, מחזיקה הקרן השלישית בכ-3,150 יחידות דיור, ב-11 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב, בהיקף השקעה הונית של כ–161 מיליון דולר.

עוד מדווחת החברה כי היא ממשיכה לפעול לגיוס משקיעים לקרן ההשקעות השלישית עד לסכום כולל של כ-500 מיליון דולר וזאת עד לסגירה הסופית של הקרן. "לאחר השלמתה עשוי היקף הגיוס הכולל של שלוש קרנות ההשקעה של החברה להגיע לכ-1.2 מיליארד דולר, וזאת תוך פרק זמן של 3 שנים בלבד מאז החלה לפעול בתחום", מציינים בחברה.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו שמחים לעדכן היום על רכישה נוספת שביצענו לקרן ההשקעות השלישית, כך שנכון להיום מחזיקה הקרן כבר ב-11 מקבצי דיור הכוללים כ-3,150 דירות, וזאת חודשים ספורים מיום הקמתה. אלקטרה נדל"ן, באמצעות קרנות ההשקעה שהקימה, ממוקדת בתחום מקבצי הדיור מסוג Multi-Family בדרום מזרח ארה"ב ונמצאת בתנופת פעילות גדולה, כאשר לאחרונה מוקמה החברה במקום 4 בדירוג היקף הרכישות בכלל ארה"ב בתחום מקבצי הדיור לשנת 2019 בהיקף של כ- 1.7 מיליארד דולר. התחום בו אנו פועלים ממשיך להיות מהיציבים ביותר בשוק הנדל"ן בארה"ב, כאשר המדינות בארה"ב, בהן אנו פעילים, מאופיינות בהגירה חיובית ומושכות אליהן, בין היתר, מטות חדשים של חברות טכנולוגיה ושירותים. בימים אלו אנו ממשיכים לגייס הון לקרן השלישית כאשר יעד הגיוס הוא כ-500 מיליון דולר ולקרן החוב שלנו המעניקה הלוואת לרוכשים בתחום מקבצי הדיור".  

נכון להיום מחזיקה החברה, יחד עם שותפים ובאמצעות הקרנות, בכ-30,000 יח"ד ב-92 מקבצי דיור בארה"ב בשווי מוערך (100%) של כ-15 מיליארד שקל.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות