banner
שחר פרי // צילום: רז רוגובסקי
שחר פרי // צילום: רז רוגובסקי

ברנז'ה עם: שחר פרי מנכ"ל ובעלים משותף של חברת GSH–GROUP

מדור ברנז'ה. להכיר את האנשים בתעשייה, ולשמוע על הדרך שעשו ועל ההמלצות שלהם. הפעם שחר פרי שמספר על המנטור שלו, על ההישגים וגם מפרגן לעמיתים

מדור ברנז'ה. להכיר את האנשים בתעשייה, לשמוע על הדרך שעברו, ההישגים וגם האתגרים. והפעם – שחר פרי. 

שחר פרי (35), נשוי לשירן ואבא של מייה ואמה, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת GSH – GROUP  המתמחה בשיווק פרויקטים ואסטרטגיות נדל"ן.

כמה שנים בתחום העיסוק?
"אני עוסק בתחום קרוב לעשור".

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך?
"היו לא מעט חברות ואנשים שהיוו השראה עבורי ולמדתי מהם לא מעט, אבל נדמה לי כי אם יש דמות היסטורית שתמיד נשאתי אליה עיניים היא נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס ז"ל, שתמיד ידע לחלום ולהפוך בעבודה קשה, חלומות למציאות".

ההישג שאתה מתגאה בו?
"התחום שלנו מספק לנו הישגים יום יומיים. כל מכירה, כל יציקת יסודות או הרכבת קומה נוספת בבניין מגורים הם אבני דרך של הישגים בתחום עיסוק שמעניק לי את הזכות לראות הצלחות באופן פיזי בעיניים שלי. יחד עם זאת, אחד המהלכים שאני הכי גאה בהם הוא שיווק של אחד מפרויקטי המגורים המובילים באזור הצפון, שהתחרה מול חברות מובילות בשוק. במהלך חכם שהביא לידי ביטוי תכנון יצירתי מצד אחד, והוצאה לפועל מצד שני, הצלחנו תוך כחודש למכור עשרות דירות". 

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
"הרגע הכי מאושר שלי בהליך העבודה השוטף, הוא הרגע שקורה עם חלק גדול מהלקוחות שלנו, בו פעילות השיווק שלנו מתמזגת עם הפרויקט עצמו, גלגלי השיניים זזים ורואים איך כל המערכת עובדת ומייצרת מכירות מצד אחד ובנייה והשלמת הפרויקט מן הצד השני. זה הרגע שאתה מבין שהמערכת שלך עובדת נכון, יעיל, יצירתי ומספקת ללקוח את המוצר הטוב ביותר".

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
"מטבעי אני אדם אופטימי ולא מרבה להתייאש, אבל אין ספק שלעיתים נוצרים אתגרים מסוגים שונים. מדובר באתגרים שהם טבעיים לענף דינמי כמו ענף הנדל"ן, אולם במרוצת השנים למדנו שתמיד ישנם פתרונות טובים ויעילים, רק צריך להיות מספיק יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה ולהתאים את הפתרונות למציאות בשטח".

כמה שעות מתוך 24 מוקדשים לעבודה?
"כשאדם נהנה מעבודתו ומפרי עמלו, הוא חי ונושם את העבודה, ואין לו "שעות". זה מה שמאפיין אותי, גם אם לפעמים יש לזה מחירים, זכיתי לעסוק בדבר שאני הכי אוהב לעשות, וזו ברכה. לא אגזים אם אומר שאני עובד כ-16 שעות ביממה".

חופשה מועדפת?
"אני חושב שבכל מקום שאהיה עם אשתי ושתי בנותיי אהנה.  זה לא משנה איפה אנחנו נמצאים, אלא עם מי".

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?
"אני מאוד רוצה לפרגן לשותף שלי גיא חדד, שבלעדיו כל האופרציה וההצלחה הזאת לא היו קורים. יחד אנחנו מובילים את החברה להישגים. בנוסף אני רוצה מאוד לפרגן ליוני בראל, מנהל המכירות הארצי של חברת אזורים, שהוא בעיני איש מקצוע מבריק, חד ובעל חזון מלא השראה, ואין לי ספק שהוא מאנשי המקצוע המובילים בענף הנדל"ן בישראל".

המלצה לנכנסים לתחום?
"אני מאמין שהתחום דורש הרבה יצירתיות, אורך רוח, והכי חשוב – יושרה. אבל מעל כל אלה, תחום הנדל"ן הוא לא ספרינט, אלא ריצת מרתון למרחקים ארוכים. רק מי שמבין את זה, ויצליח להתמיד ולצעוד בדרך שלו, יגיע להצלחות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות