banner
הבנין בבית שמש שפונה // יחצ
הבנין בבית שמש שפונה // יחצ

הבניין שפונה בבית שמש מיועד לפרויקט פינוי בינוי שמתעכב מזה עשור

שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים קבוצת נתיב, המקדמת את הפרויקט מזה כ-10 שנים: "לצערי הפרויקט המדובר מתעכב בשנים האחרונות. אני קורא לגורמים הרלוונטיים לזרז ולקדם לאלתר את תהליכי הפינוי בינוי במקום, לפני שיקרה אסון"

הבניין בן 3 קומות ברחוב ביאליק 6 בבית שמש פונה מדייריו הבוקר (4.10) על ידי כוחות כבאות והצלה לאחר שהדיירים דיווחו על נפילה של חלק מהבניין, הוא חלק מתוכנית הפינוי בינוי המקודמת במקום מזה כ-10 שנים. מדובר בבניין במתחם ביאליק בעיר, שהינו חלק מקומפלקס של 27 בניינים שבו מקדמת קבוצת נתיב פרויקט פינוי בינוי הכולל פינוי של  330 יח"ד קיימות. סה"כ מתוכננות להבנות במתחם כ-2,000 יח"ד חדשות.

"הבניין שפונה הינו בניין ישן, שהינו חלק מתב"ע על אזור שמחולק למתחמי משנה, כולם תחת מתווה של התחדשות עירונית אזורית של קבוצת נתיב", אומר שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים קבוצת נתיב, "הבניין המדובר פונה מדייריו, המשטרה אטמה את הבניין, ונחסמה הגישה לדירות מחשש לקריסה".

שמחה גריידינגר // צילום: אוראל כהן
שמחה גריידינגר // צילום: אוראל כהן

 

עוד הוא מציין כי: "החברה נמצאת לקראת קבלת היתרים בטרם הריסת הבניין, שצפוי להיהרס תוך כשנה, ונמצאת במשא ומתן לקבלת היתרים להריסת הבניין הנ״ל ונוספים במתחם.

לצערי הפרויקט המדובר מתעכב בשנים האחרונות. אני קורא לגורמים הרלוונטיים לזרז ולקדם לאלתר את תהליכי הפינוי בינוי במקום, לפני שיקרה אסון. הגיע הזמן ללמוד לקח ממקרים דומים קודמים ולהקדים תרופה למכה. אנו מפצירים לקבל היתר מיידי להריסת המבנים המדוברים במתחם, ולהוציא את הפרויקט של קבוצת נתיב לפועל, על מנת להתחיל בבניית מבנים חדשים ומתקדמים לטובת הדיירים ולשיפור רמת חייהם". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות