banner
הריסת בניין ישן ביהודית 10 פינוי בינוי של סופרין ויס וויתקין פרי // אלירן אביטל
הריסת בניין ישן ביהודית 10 פינוי בינוי של סופרין ויס וויתקין פרי // אלירן אביטל

רמת גן: תמורה של 25 מ"ר לדיירים בפרויקט תמ"א 38/2 שייצא להריסה

פרויקט תמ"א 38/2 חדש יצא לדרך באירוע הריסה שהתקיים השבוע בשכונת החרוזים בעיר ואשר כולל 30 יח"ד. הדיירים הוותיקים יקבלו תמורה של 25 מ"ר, כאשר ברקע נרשמות עליות מחירים בשכונות העוברות התחדשות עירונית

צא לדרך פרויקט תמ"א 38/2, הריסה ובנייה מחדש, ברחוב יהודית בשכונת החרוזים ברמת גן. קבוצת סופרין, קבוצת וייס וחברת ויתקין פרי, המקדמות את הפרויקט מדווחות כי 75% מהדירות בפרויקט נמכרו בתוך חודשיים מתחילת השיווק. ההריסה יצאה אל הפועל במעמד דיירי הבניין הישן שכלל 10 יח"ד ואשר במקומו ייבנה בניין בן 9 קומות הכולל 30 דירות. 10 הדיירים הוותיקים יקבלו כל אחד דירת 5 חדרים הגדולה בכ- 25 מ"ר מהדירה שמסר.
מבדיקה של שמאית המקרקעין והמשפטנית, נחמה בוגין עולה כי בשלוש השנים האחרונות עלו ברמת גן בצורה משמעותית מחירי הנדל"ן בשכונות הוותיקות, שבהן יש פרויקטים רבים של התחדשות העירונית. מדובר בעליות מחירים שנעות בין 10% ליותר מ-20% בחלק מהשכונות. כך למשל בשכונת החרוזים עלו מחירי הדירות על פי הבדיקה בין השנים 2018 – 2021 בכ-12% בשכונת הגפן בכ-27%, בשכונת הראשונים בכ-17.5%  וברמת שקמה בכ-20% . 

נחמה בוגין שמאית המקרקעין והמשפטנית // דרור סיתהכל
נחמה בוגין שמאית המקרקעין והמשפטנית // דרור סיתהכל

בוגין מציינת כי: "רמת גן הציגה עלייה של כ-5% במחירי הדירות בין השנים 2018 ל-2021. יחד עם זאת, בבדיקה פרטנית וחלוקה לשכונות ראינו קפיצה משמעותית יותר שמגיעה לעשרות אחוזים. לרוב מדובר בשכונות שבהן מקודמים פרויקטים רבים של התחדשות עירונית עם דגש על עירוב שימושים. במקרים כאלה ברגע שנכנסות יחידות דיור חדשות במקום הבתים הישנים רואים עלייה גבוה יותר במחירי הדירות. כיום, לאור המחסור החמור בקרקעות ואי העמידה ביעדי הבנייה השנתיים, התחדשות עירונית היא הפתרון הנכון והיעיל ביותר. יחד עם זאת, מכוון שעדיין ההיצע לא פוגש את הביקוש נמשיך לראות עליות מחירים בשנים הקרובות."

צחי סופרין בעלים של קבוצת סופרין // אסף פינצוק
צחי סופרין בעלים של קבוצת סופרין // אסף פינצוק

צחי סופרין, בעלים ודירקטור בקבוצת סופרין, מסר כי: "חידושן של שכונות אלה ותוספת הדירות החדשות, מאפשר בעיקר לזוגות צעירים ומשפחות צעירות שגדלו או חיים כבר שנים רבות בשכונה להישאר בסביבת המגורים שלהם. לכך מתווספת העובדה שרמת גן היא מהערים המבוקשות ביותר באזור המרכז, כאשר מחירי הדירות עדיין נמוכים מאוד ביחס לתל אביב".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות