banner
יעקב אטרקצ'י - מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה // צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יעקב אטרקצ'י - מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה // צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אאורה משלימה מכירת קרקעות עם תזרים כולל של כ-68 מיליון שקל

הקרקע בפינת הרחובות מלצ'ט-שינקין בת"א, נמכרה תמורת כ-45 מיליון שקל עם תזרים של כ-28 מיליון שקל לחברה. לאחרונה קיבלה החברה התחייבות מהבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים

 

חברת אאורה השקעות מדווחת כי התקשרה למכירת מקרקעין בשטח כולל של 587 מ"ר בפינת הרחובות שינקין ומלצ'ט בתל אביב. התמורה, בהיקף 45 מיליון שקל (לפני מע"מ), תשולם לחברה עד ליום 15 באוקטובר 2020. לחברה הלוואה בנקאית על סך כ-17 מיליון שקל בגין המגרש, שתפרע במסגרת העסקה. יתרת התמורה, בהיקף של כ-28 מיליון שקל, תשמש את החברה כתזרים לפעילות שוטפת. 

מכירת קרקע זו מצטרפת למכירתן של שתי קרקעות, אחת בסמוך לצומת סביון ושניה בפרדס חנה, עם תזרים של כ-40 מיליון שקל. עם מכירת הקרקע כעת בת"א מגיע התזרים בגין מכירת שלוש הקרקעות לכ-68 מיליון שקל. החברה פועלת למכירה של קרקע נוספת. 

כזכור, לאחרונה השלימה אאורה הנפקת זכויות, בהשתתפות בעל השליטה, יעקב אטרקצ'י בהיקף של כ-19 מיליון שקל ובמימוש מלא של האופציות יכנסו לחברה 24 מיליון שקל נוספים. כמו כן, החברה קיבלה התחייבות מבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים, זאת עד סוף השנה.

 לאחרונה החליטה הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז להפקיד תב"ע להגדלת זכויות הבניה בתוכנית שהגישה חברת בת (51%) של אאורה. במסגרת התוכנית יוגדלו זכויות הבניה מ-160 יח"ד ל-322 יח"ד ומ-500 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה לכ-4,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה.

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות