banner
לוד פרויקט הציונות // תכנון: כנען שנהב אדריכלים
לוד פרויקט הציונות // תכנון: כנען שנהב אדריכלים

לוד: 742 יח"ד בתוכנית פינוי בינוי הכוללת עירוב שימושים

תוכנית "מתחם הציונות" בלוד אושרה למתן תוקף והיא תכלול פינוי של 124 יח"ד והקמת 742 יח"ד חדשות, קומות מסחר, תעסוקה ומבני ציבור

הדמיית פרויקט הציונות בלוד // תכנון: כנען שנהב אדריכלים

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז אישרה לאחרונה למתן תוקף תוכנית יזמית ראשונה של פינוי־בינוי בלוד, במסגרתה יפונו שבעה מבני מגורים הכוללים 124 יחידות דיור ישנות וייבנו שישה מבנים בני 23 קומות כל אחד, הכוללים 742 יחידות דיור. 

שלושה מהבניינים ייבנו בעירוב שימושים, הכולל קומות מסחר ותעסוקה ושלושה נוספים יכללו שטחי ציבור בקומות הקרקע. 

עוד כוללת התוכנית, פיתוח פארק רובעי בשטח של כ 13 דונם, הממוקם במקביל לכביש 40 משדרות הציונות לכיוון צומת גינתון, הרחבת כביש שדרות הציונות, שבילי אופניים ומדרכות להולכי רגל. 

אדריכל התכנית גיל שנהב, כנען שנהב אדריכלים: "זוהי תכנית פינוי בינוי ראשונה שמקבלת תוקף בלוד והיא יותר מתוכנית לבניית יחידות דיור, אלא ביטוי של הציונות האמתית של המאה ה 21. התוכנית תעניק לשכונה ולתושביה התחדשות ושיפור באיכות החיים, תשדרג משמעותית את המראה החיצוני של השכונה ותעניק לתושביה הוותיקים חוסן כלכלי ותחושת גאווה ותקווה. הפרויקט מתוכנן בעירוב שימושים של מגורים, מסחר, שטחי ציבור ושטחים ירוקים ויעניק לשכונה אופי חדש ומודרני, יעורר את חיי הרחוב בזכות תנועה של אנשים, ויכניס לה חיות ורעננות חדשה".

את התוכנית יזמה חברת פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות בבעלות עו"ד שי צוקרמן וליאור אברהם חכם. תכנון: משרד כנען שנהב אדריכלים בשיתוף עם עיריית לוד והחברה כלכלית לוד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות