banner
פרויקט מכבי רעננה של אשלי ולי-רן // VIEWPOINT

הדירות בפרויקט תמ"א 38/2 הראשון ברעננה נמסרות לבעליהם

33 דירות יימסרו לבעלים בקרוב, זאת לאחר שהפרויקט הושלם לאחרונה. היזמים מדווחים כי עלות דירה 6 חדרים שנותרה למכירה, עומדת על כ- 3.8 מיליון שקל: "זכינו לשיתוף פעולה מצד ראש העיר"

תמונה: פרויקט מכבי רעננה של אשלי ולי-רן // VIEWPOINT

פרויקט הריסה ובניה ראשון ברעננה, במסגרת תמ"א 38/2 הושלם. הבניין, הממוקם ברחוב מכבי 6 כלל 3 קומות ובמקומו נבנה בניין בן 7 קומות וסה"כ 35 יחידות דיור. קבוצת ME של החברות אשלי ולי-רן, בבעלות אשר אלון ורוני בריק- לשעבר נשיא התאחדות בוני הארץ, מדווחת כי בשבועות הקרובים ימסרו הדירות לדיירים הוותיקים ולדיירים החדשים בפרויקט, שזכה לביקושים, כפי העולה מהנתונים, לפיהם נותרו למכירה שתי דירות אחרונות. 

דירת 6 חדרים בשטח של 152 מ"ר ומרפסות של 50 מ"ר, מוצעת למכירה במחיר של 3.8 מיליון שקל ודירה נוספת של 4 חדרים בגודל של 90 מ"ר  ו-11 מ"ר מרפסת, מוצעת למכירה במחיר של 2.38 מיליון שקל.

אייל צבס, מנכ"ל אזור מרכז אשלי לי-רן: "זיהינו את הפוטנציאל להתחדשות עירונית בעיר רעננה לפני שנים, בעלי הקבוצה הם תושבי העיר. הפרויקט ברחוב מכבי הוא אחד מתוך ארבעה פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר שנמצאים כיום בבנייה פעילה על ידי הקבוצה. לאחרונה, ראשי ערים באזור השרון יצאו כנגד ההתחדשות העירונית מתוך חשש לציפוף הערים. עם זאת ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מבין את החשיבות של חיזוק המבנים בעיר ואת מצוקת הדיירים המתגוררים בבניינים הישנים, ואנו זוכים לשיתוף פעולה בהקמת פרויקטי הפינוי בינוי. אנחנו שמים את רעננה על המפה במשימה החשובה של הגברת ההיצע באיזורי הביקוש, שנמצאת בראש סדר העדיפויות הלאומי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות