banner
אדוארדו אלשטיין // צילום: כפיר זיו
אדוארדו אלשטיין // צילום: כפיר זיו

"נכסים ובניין" ו"אתגר" חתמו על הסכם לפינוי בינוי בהיקף של 540 יח"ד

נכסים ובניין חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר בפרויקט פינוי בינוי להקמת 540 יח"ד בפתח תקוה. היקף ההכנסות מוערך בכ-800 מיליון שקל

נכסים ובניין מקבוצת אי די בי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר בפרויקט פינוי בינוי במתחם רמת ורבר בפתח תקוה. הפרויקט גובל ברחובות ז'בוטינסקי, יצחק שדה וכצנלסון ולאחרונה הופקדה התב"ע.
התוכנית, שמתפרסת על פני שטח של כ-11 דונם, כוללת פינוי של 6 מבני מגורים בני 150 יח"ד אשר הוקמו בשנות ה 50, ובמקומם תחל בניית 540 יח"ד ב-4 מגדלים בני 26 קומות ושני בניינים בני 9 קומות בבניה מרקמית. עוד כוללת התוכנית שטחי תעסוקה ומסחר. היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט מוערך בכ-800 מיליון ₪.  

אדוארדו אלשטיין מנכ"ל נכסים ובניין: "הפרויקט הוא חלק ממהלך אסטרטגי של נכסים ובניין להרחבת הפעילות בתחום הדיור למגורים בישראל. בחודשים האחרונים הרחיבה החברה את פעילותה בתחום המגורים בהיקף של כאלף יחידות דיור חדשות ברחבי הארץ. לנכסים ובניין יתרות נזילות משמעותיות והנהלה מצוינת המציבות אותה בעמדת זינוק אופטימלית לניצול ההזדמנויות הרבות בשוק הנדל"ן ובפרט נדל"ן למגורים בישראל".

אבי רוזן מנכ"ל נוה גד מקבוצת נכסים ובניין: "אנו שמחים על כניסתנו לפרויקט נוסף בעיר פתח תקוה. זהו פרויקט ההתחדשות עירונית השני שלנו בעיר, אנו עוקבים אחרי פעילות העירייה בתחום ההתחדשות העירונית והתרשמנו כי ראש העיר, רואה בתחום זה חשיבות גדולה". 

חיים גולובנציץ, בעלי אתגר נדל"ן: "אתגר נדל"ן החלה בקידום הפרויקט ברמת ורבר לפני מספר שנים, החל מהחתמת הדייר הראשון במבנים הקיימים בשטח. הכרותה האינטימית של החברה עם דיירי המבנים, מבטיחות שיתוף פעולה פורה ומוצלח". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות