banner
עו"ד קרן פרשקר // צילום: תמר מצפי
עו"ד קרן פרשקר // צילום: תמר מצפי

תל אביב: חברת "אנשי העיר" זכתה בפינוי בינוי הכולל 140 דירות

הדיירים הוותיקים יקבלו דירת תמורה של כ-12 עד 25 מ"ר לעומת שטח הדירות הקיימות, כאשר 36% מכלל זכויות הבניה החדשות שיינתנו במסגרת התוכנית יוענקו לדיירים

הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות ההגנה ודרך הטייסים, על שטח של כ-10 דונם. החברה נבחרה בהליך מכרזי שערך משרד רז-כהן, פרשקר ושות' בשם נציגות הדיירים במתחם. על פי ההצעה יזכה כל אחד מ-64 הדיירים בתוספת של עד 25 מ"ר לשטח דירתו בנוסף למרפסת חניה ומחסן. 

כיום בנויים בשטח המדובר שני בנייני רכבת בני 8 כניסות ו-64 דירות. על פי הצעת "אנשי העיר" כמדווח, במקום תקודם תוכנית לבניית 140 דירות בשני מבנים, במגדל בן 25 קומות ובניין נוסף בן 8 קומות. עוד עולה מההצעה כי כלל הדיירים יקבלו תמורה ששטחה יהיה גדול ב-12 עד 25 מ"ר לעומת שטח הדירות הקיימות, בנוסף למרפסת, חניה ומחסן.

בחברה מציינים כי: "במסגרת המכרז התבקשו היזמים להציע קידום תב"ע מפורטת למגרש, בהתאם לתוכנית המתאר העירונית תא/5000. עם זאת בימים אלה מקדמת עיריית תל אביב את תוכנית "דופן כפר שלם" אשר עשויה לשנות את זכויות הבניה באזור. על מנת להתמודד עם חוסר הוודאות באשר להיקף הסופי של זכויות הבניה באזור, נקבע בהסכם המתגבש בין הדיירים ובין החברה היזמית מנגנון לפיו בכל מקרה – 36% מכלל זכויות הבניה החדשות שיינתנו במסגרת התוכנית יינתנו לדיירים". 

עו"ד קרן פרשקר, מסרה כי: "רמת ההתעניינות שלה זכינו מצד יזמים שניגשו למכרז  מעידה כי האזור, שעד לפני מספר שנים עוד נחשב ל'חצר האחורית' של תל אביב, זוכה כיום להתעניינות שיא".

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות