banner
פינוי בינוי בגבעתיים | פרויקט של אחים דוניץ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים // הדמייה רותי הרשקוביץ אדריכלים
פרויקט של אחים דוניץ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים // הדמייה רותי הרשקוביץ אדריכלים

גבעתיים: הגיעו להסכמות לבניית 500 יח"ד בפינוי בינוי

"אחים דוניץ" מדווחת כי בהמשך להסכם עם חברת גינדי השקעות והעברת הזכויות בפרויקט, קיבלה החברה את הסכמת נציגות דיירים לעסקה של פרויקט פינוי בינוי בגבעתיים

פרויקט של אחים דוניץ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים // הדמייה רותי הרשקוביץ אדריכלים

פינוי בינוי בגבעתיים

חברת אחים דוניץ מדווחת כי קיבלה הסכמת נציגות דיירים בפרויקט פינוי בינוי בגבעתיים להעברתו אליה מידי חברת גינדי השקעות. מהחברה נמסר כי מדובר בשלב האחרון לקראת יציאת הפרויקט לדרך וכי לפרויקט קיימת תב"ע מאושרת.  "במידה ולא תתקבלנה התנגדויות בתוך 60 יום, החברה תחל במהלכים התכנוניים של הפרויקט", כך נמסר מהחברה.

פרויקט פינוי בינוי יוצא לדרך

צעד זה מגיע לאחר שבחודש אפריל רכשה דוניץ חברה בת של גינדי השקעות, שלה זכויות לפרויקט זה. מדובר בפרויקט פינוי בינוי הנמצא ברחוב ההסתדרות בגבעתיים במסגרתו ייהרסו כ-168 דירות ישנות ובמקומן ייבנו כ-500 דירות חדשות. 

נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ, מסר כי:

"הפרויקט עבר כבר את השלבים הביורוקרטים המשמעותיים בפרויקטים מסוג זה. אני מקווה שלאור ההתקדמות המשמעותית הזו נוכל לצאת לדרך בקרוב".

פרויקט זה של החברה, מצטרף לפרויקט בינוי-פינוי בראשון לציון הכולל כ-1400 יחידות דיור ואשר נמצא בבניה מתקדמת ולעוד פרויקטים גדולים של פינוי בינוי בתל-אביב ובגבעתיים הנמצאים בשלבים שונים, כך שלאחר העסקה היקף הדירות של החברה בהתחדשות עירונית יעמוד על כ-3000 דירות. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות