banner
עמי פליישר // יחצ
עמי פליישר // יחצ

קבוצת הנדל"ן תדהר: "התחדשות עירונית היא פרויקט חברתי"

פתח תקווה עוברת תהליכי התחדשות עירונית מואצים, שהובילו גם את תדהר, מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל, לקדם בה פרויקטים, עליהם מספר עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בתדהר, שמסביר גם את תפיסת השירות

בשיתוף קבוצת תדהר

קבוצת הנדל"ן תדהר רואה בפתח תקווה פוטנציאל נדל"ני גדול. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסמיכות לצירי התנועה המרכזיים, חיבורה לרכבת הקלה וצפי הצמיחה שלה, הביאו את קבוצת הנדל"ן הגדולה בישראל למקד בה פעילות.

"יש לנו כיום 3 פרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה וזה רק ילך ויגדל בשנים הקרובות", אומר לנו עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת תדהר. "מדובר בפרויקטים בהיקפים גדולים, שממוקמים במיקומים אסטרטגיים בעיר ומהווים אבן דרך חשובה בתהליך ההתחדשות העירונית שעוברת פתח תקוה". לדבריו "הרכבת קלה שנבנית וגם המטרו שיעבור בה ישנו את תפיסת המרחק, יקרבו את פתח תקווה לערים רבות נוספות בגוש דן וימצבו אותה כעיר מובילה". העתיד נמצא בהתחדשות עירונית

"התחזית היא כי עד שנת 2048  תכפיל ישראל את אוכלוסייתה, ותידרש תוספת של כ-1.5 מיליון דירות אשר כשליש מהדירות שיבנו יגיעו מהתחדשות עירונית" אומר פליישר. "עיר ותיקה כמו פתח תקווה, שבה מבנים רבים נבנו בשנות ה-50 תהיה חייבת לעבור הריסה ובינוי מחדש. לשמחתי הנהלת העיר הנוכחית, ביחד עם המנהלת להתחדשות עירונית, מכירות בצורך זה ודוחפות מצידן לקדם פרויקטים בצורה מסודרת ואחראית".

דירה משודרגת, חנות ובית ספר
כל שלושת הפרויקטים שמקדמת קבוצת תדהר בפתח תקווה הם בעירוב שימושים, תוך הקצאת שטחים למטרות ציבוריות. לדברי עמי פליישר: "זה הכיוון אליו צועד התכנון העירוני, צריכת מרבית השירותים במרחק הליכה מהבית. בזכות הניסיון שלנו הרב שלנו בבניה בכלל ובבניה לגובה בפרט אנחנו מביאים את הידע והמקצוענות מחטיבת הביצוע לשלב התכנון. אנחנו מראיינים לקוחות, בודקים מה חשוב להם ומה מפריע להם ואת כל הידע הזה אנחנו מביאים כבר בשלבים המוקדמים המתנהלים במחלקת התכנון בקבוצה. התפיסה התכנונית שלנו יוצרת פרויקטים איכותיים המעניקים ערך לכלל המעורבים, תורמים לעיר מרקם תכנוני עשיר, בעלי הדירות מקבלים דירות המתוכננות עד הפרט האחרון, בסביבת מגורים מודרנית, בטוחה ונוחה. 

שירות מכל הלב
"קבוצת תדהר היא בין חברות הנדל"ן הגדולות בישראל עם ניסיון רב שנים ומוניטין בעולמות השירות, התכנון והביצוע", אומר פליישר "אנחנו חברה יזמית קבלנית ובהתחדשות עירונית יש לזה משמעות גדולה, מאחר וזה מבטיח וודאות ברמת הביצוע של הפרויקט, עמידה בלוחות זמנים וכתובת אחת עבור הלקוח. תדהר נחשבת אחת החברות הגדולות והיציבות פיננסית, עם דגש רב על השירות ומחויבות גבוהה ללקוחות שלנו. 

אנו מבינים כי בעלי הדירות נכנסים לתהליך ארוך שדורש טיפול בכל היבטי החיים שלהם לאורך חיי הפרויקט. חשוב לנו כי הלקוחות שלנו ידעו לאן הם נכנסים ומה יקבלו בסופו של תהליך. לשם כך אנו מפעילים מערך שירות, הנחשב למוביל בענף הבניה, נותן מענה אישי ואנושי לכל הצרכים של בעלי הדירות והופך את התהליך לשקוף וקל יותר מבחינתם".

כל הסיבות לבחור תדהר
פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת לאור ערכי הדגל שלה, ביניהם: אמינות, שירות, איכות חדשנות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים. בזכות מערך התכנון המתקדם בישראל, הפועל במתודולוגיות בינלאומיות מתקדמות, חטיבת ההנדסה המקצועית של הקבוצה, חברת הבנייה המובילה, ניסיונה העשיר, מערכות המידע המתקדמות, מערך השירות והמתודה הייחודית לניהול פרויקטים – קבוצת תדהר מציבה סטנדרט חדש של איכות, מקצועיות ומצוינות, שבזכותם הפכה לחברת הנדל"ן הראשונה והיחידה בישראל עד היום, שזכתה בפרס האיכות והמצוינות ע"ש רה"מ יצחק רבין ז"ל ובמקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.

קבוצת תדהר מובילה עשרות פרויקטי התחדשות עירונית הכוללים מעל ל 10,000 יח"ד. עיקר פעילותה בפרויקטי פינוי בינוי מגוונים, בעיקר באזור המרכז ובהם פרויקטי ענק, הצפויים לשנות את סביבתם וליצור השפעה אורבנית משמעותית. בנוסף, הקבוצה מתמחה בפרויקטי תמ"א 38 גדולים במגוון מיקומים מרכזיים. בתדהר אנחנו בונים בתים שאנשים אוהבים ויוצרים רק לקוחות מרוצים.

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות