banner
חברת מטרופוליס - הריסת הבניין במזאה 8 הרצליה
חברת מטרופוליס - הריסת הבניין במזאה 8 הרצליה

לפני ואחרי: תמ"א 38/2 בהרצליה הכפילה את ערך הדירות

עד כמה באמת יכולה תמ"א 38/2 להשביח את מחיר הדירות? בהרצליה דירת חדרים ששוויה הוערך בכ-1.3 מיליון שקל בטרם ביצוע הפרויקט, נמכרה במחיר של כ-2.2 מיליון שקל

הריסת הבניין במזאה 8 הרצליה של חברת מטרופוליס // יחצ

פרויקט התחדשות עירונית, שבונה חברת "מטרופוליס" ברחוב מאז"ה במרכז הרצליה, הצליח להכפיל את ערך הנכסים, כך עולה מדיווח החברה. במסגרת הפרויקט הרסה החברה בניין ישן בן 2 קומות ובנתה במקומו בניין בוטיק בן 7 קומות ו-19 דירות חדשות מעל לשתי קומות של מרתפי חנייה. הבניין החדש כולל תמהיל של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז, כאשר במקום הדירות הישנות מקבלים הדיירים דירות גדולות יותר בבניין חדש, זאת לאחר ששטח ממוצע של 93 מ"ר, זכה לתוספת ממוצעת של כ-20 מ"ר יחד עם מרפסת, מחסן וחניה.

מזאה 8 של חברת מטרופוליס בהרצליה // יחצ
מזאה 8 של חברת מטרופוליס בהרצליה // יחצ

בימים אלו נמצא הפרויקט לקראת סיום שיווק ובשלבי ביצוע מקדמים של הקמת הבניין. החברה מדווחת כי לאחרונה נמכרה בבניין דירת 5 חדרים בשטח של 125 מ"ר במחיר של 3.8 מיליון שקל. מנתונים שבדק "מגדילים" עולה כי טרם ההריסה, רוב מחירן של הדירות הישנות בבניין בנות 3 חדרים בשטח של כ-70 מ"ר, הוערך בכ-1.3 מיליון שקל. לפני חצי שנה נמכרה דירת 3 חדרים בשטח של 85 מ"ר במחיר של כ-2.157 מיליון שקל.

בחברה ציינו כי הבנייה תסתיים בחודשים הקרובים וכי כיום נשארו למכירה רק 2 דירות גן ודירת 5 חדרים אחת, שמחירן מתחיל ב- 2.8 מיליון שקל. החברה מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ- 30 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2 ובשנים הקרובות צפויה להוסיף כ-2,000 יח"ד לאלה שהיא בונה היום, עם פרויקטים בהרצליה, גבעתיים, רמת גן ועוד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות