banner
יוסי פרשקובסקי, יו"ר החברה // צילום: יח"צ
יוסי פרשקובסקי, יו"ר החברה // צילום: יח"צ

פרשקובסקי רכשה 24 דונם במתחם האלף בראשל"צ בכ-166 מיליון שקל

החברה תפעל לשינוי ייעוד הקרקע לשימושים מעורבים, לרבות דיור להשכרה בר השגה לטווח ארוך, והתחייבה לבנות מלון הכולל 150 חדרים ו-5,000 מ"ר מבני ציבור

 

חברת פרשקובסקי מדווחת כי זכתה במכרז של עיריית ראשון לציון לרכישת קרקע בשטח 24 דונם במתחם האלף, אשר כוללות זכויות בנייה בהיקף של  110 אלף מ"ר, זאת בתמורה לכ-166 מיליון שקל. בכוונת פרשקובסקי לממן את רכישת הקרקע מההון העצמי וממימון בנקאי.

נכון להיום השימושים המותרים על הקרקע הינם של מסחר, תיירות, מבנים ומוסדות ציבור אולם החברה מצהירה כי בכוונתה לפעול בשיתוף עם הרשויות לקידום תוכנית של שימושים מעורבים, לרבות דיור להשכרה בר השגה לטווח ארוך. עוד מציינים בחברה כי יש בידיה את  הזכות למכור את הקרקע במכר חוזר לעירייה בתנאים שנקבעו בהסכם.

במסגרת המכרז התחייבה החברה לבנות בקרקע בית מלון עם לפחות 150 חדרים, ולדאוג להתקשר עם מפעיל מהתחום להפעלתו. כמו כן, התחייבה החברה לבנות 5,000 מ"ר של מבני ציבור לפי דרישת העיריה ואשר ימסרו לעירייה. מועד סיום העבודות ולמימוש כל הזכויות במקרקעין נקבע ל-6 שנים ממועד החתימה מול העירייה. 

חיים קראדי, מנכ"ל החברה, מסר כי: "במהלך השנים האחרונות בנינו ועדיין בונים בראשון לציון אלפי דירות למגורים. אנו מאמינים כי בזכות התפתחות מתחם ה-1,000, העיר תהפוך לאלטרנטיבה לאזורי התעסוקה של תל אביב".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות