banner
הבניין ברחוב דרך שרה 219 פינת הלל יפה בזיכרון יעקב לפני תמא 38 // יחצ
הבניין ברחוב דרך שרה 219 פינת הלל יפה בזיכרון יעקב לפני תמא 38 // יחצ

זיכרון יעקב: היתר לתמ"א 38, המחיר החל מ-1,450 מיליון שקל

מה עושים כשזיכרון יעקב מבקשת לשמור על בנייה נמוכה ולא ממהרת לאשר פרויקטים של תמ"א 38? בונים 2.5 קומות על הגג הקיים ו -6 דירות גן בקומת העמודים של הבניין. ההיתר התקבל, המחיר החל החל מ- 1,450 מיליון שקל ועד לכ- 1,650 מיליון שקל

למרות קשיי ההתחדשות העירונית בזיכרון יעקב, שכפי הנראה מעדיפה לשמור על צביונה הכפרי ועל הבנייה הנמוכה, הצליחה חברת עמרם את נידם התחדשות עירונית להוציא היתר לפרויקט תמ"א 38, אותו היא מקדמת זמן רב. הבנייה צפויה לצאת לדרך בחודשים הקרובים ולהצטרף לשני פרויקטים נוספים. 

מדובר בבניין ישן הנמצא ברחוב דרך שרה 219 פינת הלל יפה,  בן 3 קומות מעל קומת עמודים. הבניין נבנה בתחילת שנות ה-60 והוא כולל 3 כניסות ו- 18 דירות קיימות, כאשר בכל קומה 4 דירות בשטח ממוצע של כ- 65 מ"ר לדירה. בבניין אין מעלית ואין חניות לדיירים הקיימים וכעת עם יציאתו לדרך של הפרויקט ייבנו עוד 2.5 קומות על הגג הקיים ו –6 דירות גן בקומת העמודים של הבניין. בסך הכל יתווספו עוד כ- 19 דירות חדשות לבניין הקיים, מעלית וחנייה עבור הדירות החדשות. הדיירים הקיימים מתוכננים להחנות את רכבם בחניון ציבורי סמוך.

במסגרת הפרויקט בעלי הדירות הקיימות יקבלו בניין שיעבור חיזוק, חדר מגורים וממ"ד בשטח כולל של כ- 25 מ"ר ומרפסת שמש. בנוסף, יוחלפו כל התשתיות המשותפות, חזיתות המבנה יחופו באבן, יבוצע שיפוץ ללובי הכניסה ויתבצע פיתוח שטח וגינון. אדריכל הפרויקט: לוי – לוסטיג אדריכלים.

עדי גייר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברה מציין כי: "תמהיל הדירות החדשות יכלול דירות גן, דירות 3.5 חדרים, דירות 4.5 חדרים ופנטהאוזים, כאשר מחירי הדירות יעמדו על החל מ- 1,450 מיליון שקל לדירות גן ועד לכ- 1,650 מיליון שקל לפנטהאוז.  

הפרויקט מצטרף לרצף הפרויקטים ברחוב דרך שרה ובימים אלה אנו בעיצומו של שיווק 15 דירות חדשות בניין 220. בבניין 222 הסתיים בהצלחה מרובה שיווק כל 14 הדירות החדשות בפרויקט".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות