banner

מה הופך את מלונות הקונספט במרכזי הערים להצלחה?

אחרי הצלחת מלון NYX  התל אביבי, רשת פתאל תפתח ב-2017 מלונות קונספט גם במרכזי ערי אירופה, קרוב למקומות החמים במטרופולין

את המלונות יעצב מעצב המלונות הגרמני אנדריאס נוידם, שמלווה את מלונות לאונרדו באירופה, והם יאופיינו בעיצוב אורבני מעורר השראה

אם פעם בתי המלון הוקמו במקומות העונים על צרכי תיירות, נופש ופנאי של הלקוחות, הרי שעם הזמן גם היזמים הבינו שאפשר להרחיב את נתח השוק לקהלי יעד עסקיים ולקוחות מקומיים. כך קמו להם במרכזי הערים ובאזורי התעסוקה הסמוכים למקומות בילוי, בתי מלון שהפכו להצלחה. המיקום הוא שם המשחק וכמה שקרוב יותר לאזורי בילוי, תעסוקה ומרכזי תחבורה, כך יותר טוב. רשת מלונות פתאל, בבעלות היזם והמייסד דוד פתאל, זיהתה את הפוטנציאל ופתחה מלון בוטיק בפארק המדע ברחובות כבר בשנת 2011. המלון מוקם בלב מרכז מסחרי שוקק חיים, צמוד לתחנת הרכבת ומוקף בעשרות פאבים, מסעדות וברים. לא פחות חשוב מכך, במרחק הליכה נמצאים מכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות, שני עוגנים חשובים להצלחת המלון. מההצלחה הזו כולם נהנים, מאחר ופתיחת מלונות במרכזי הערים מהווה מנוף לצמיחה כלכלית של הערים והתחדשותן.

מלון NYX תל אביב // אדריכל: ארי שאלתיאל // צילום: דוברות רשת פתאל

מלון בוטיק לבליינים

תחת שרביטו של מנכ"ל הרשת, ראובן אלקס, פתחה רשת מלונות פתאל את מלון הקונספט NYX בלב הדאונטאון התל אביבי באוגוסט 2016. המטרה הפעם היתה להציע חוויה אורבנית לאוהבי הווי הבילוי והנשמה התל אביבית שלא נחה לרגע והמיקום נבחר בהתאם.  במועד השקתו הכריזה הרשת שהמלון יהיה המקום החם לבילוי בשעות היום והכי טרנדי בעיר בשעות הלילה. לצורך מימוש המיזם, מיתגה הרשת את המקום בהתאם למטרתו ועל העיצוב ניצח האדריכל ארי שאלתיאל.

השקעה של 120 מיליון יורו בארבעה מלונות חדשים

ההצלחה לא איחרה לבוא והרשת הכריזה שבשנת 2017 יפתחו ארבעה מלונות בעלי קונספט דומה במרכזי ערי אירופה,  מילאנו, פראג, מינכן ומדריד, בהיקף השקעה כולל של  כ- 120 מיליון יורו. על פי הודעת הרשת המלון הראשון יפתח במילאנו ואת המלונות יעצב מעצב המלונות הגרמני אנדריאס נוידם, בקווי עיצוב אורבני מעורר השראה, הכולל שילוב של צבעים חזקים, ריהוט אקלקטי ומייצגי אומנות ייחודיים עליהם אמונה האוצרת איריס ברק. "כך יתקבל מלון חצוף, מעודכן, יוקרתי, מהנה, בועט, היפסטרי, אורבני ואופנתי. כמו כן, יציגו מלונות NYX עבודות של אמנים פעילים ובכך יהפכו לחלק חשוב בתרבות המקומית ומגנט עבור תיירים ומקומיים הרוצים לחוות תרבות מקומית ואומנות עכשווית", נמסר מרשת פתאל.

דני רוג'ר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל באירופה, ציין במועד ההכרזה: "NYX הינו מותג ישראלי, אשר ביסס את מעמדו כמלון תל אביבי מוביל זמן קצר לאחר פתיחתו. לאור הצלחתו והביקורות החיוביות, החליטה הרשת שזו העת להתרחב עם המותג גם לאירופה ולהציג לאירופאים קונספט חדש של מלונות, כאלו שימשכו אליהם קהלים גדולים מרחבי אירופה והעולם. אנו נרגשים ומצפים להרחבת פעילותנו בשוק האירופי ורואים באירופה יעד מרכזי להרחבה של המותג NYX בעשור הקרוב".

כיום מחזיקה רשת פתאל ביותר מ- 120 מלונות, בישראל ובאירופה, כאשר למעלה מ- 75 מהמלונות נמצאים באירופה: גרמניה, אוסטריה, שוויץ, בלגיה, הונגריה, אנגליה, סקוטלנד, צ'כיה, איטליה, ספרד, הולנד והשנה נכנסה גם לפולין, שם היא מנהלת את את מלוןLEONARDO ROYAL  בעיר ורשה. המלון החדש ממוקם בבניין JM TOWER BUILDING והוא כולל 178 חדרים ומתחם ציבורי בשטח של כ- 500 מ"ר.

מטרה ליצור בין לייף סטייל, הנאה ויוקרה // צילום: רשת מלונות פתאל
העיצוב מאופיין במגוון רחב של צבעים, בדים ומרקמים וחומרים איכותיים // צילום: רשת מלונות פתאל
צילום: רשת מלונות פתאל

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות