banner

חיפה: עיבוי-בינוי ברחוב חביבה רייך 36-40

הפרויקט ה- 8 שמקימה חברת גרינברג שניאור ברחוב חביבה רייך יצא לדרך

באירוע חגיגי שקיימה חברת הנדל"ן גרינברג-שניאור נהרסו המבנים הישנים ברחוב חביבה רייך 36,38,40 בחיפה. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית מסוג עיבוי-בינוי הכולל 46 יחידות דיור חדשות ועוד 25 יחידות דיור קיימות. בסך הכל הפרויקט יכלול 71 יחידות דיור. עד כה נמכרו בפרויקט 50% מיחידות הדיור שנפתחו לשיווק. מחיר דירת 4 חדרים החל מ- 1.295 מיליון שקל. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3-5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ודופלקסים.

אכלוס הפרויקטים צפוי בתוך 36 חודשים מיום תחילת העבודות.

הפרויקט ממוקם על רכס הכרמל במרכז שכונת רמות רמז, בסמוך למרכז זיו ולמוסד הטכניון ובקרבתו מוסדות חינוך ושירותי ציבור שונים. מהחברה נמסר כי לפרויקט מיקום ייחודי, המעניק לו נגישות גבוהה לנתיבים והגעה למקומות מרכזיים בעיר. כמו כן, בחברה צופים כי סמיכותו למוסד הטכניון, יהפוך את הפרויקט ליעד מגורים מבוקש עבור סטודנטים ומשפחות צעירות.

פרויקט חביבה רייך 36-40 הוא הפרויקט ה-8 שהחברה מקימה ברחוב חביבה רייך, כאשר 2 בניינים אוכלסו זה מכבר. 3 בניינים צפויים להתאכלס בחודשיים הקרובים ועוד 3 בניינים צפויים להתחיל להיבנות ב-3 החודשים הקרובים.

שלמה גרינברג, מבעלי חברת גרינברג-שנאור מציין, כי "הריסת המבנים הישנים הוא צעד נוסף בביצוע הפרויקט. למעשה מדובר בפרויקט ה-8 אותו אנו מקימים ברחוב חביבה רייך. מלבד העובדה שהפרויקט שיפר את חייהם של האנשים הגרים במקום, הוא הגדיל את מספר יחידות הדיור החדשות בשכונה, כך שסוף סוף יש הזדמנות לזוגות צעירים ומשפרי דיור המחפשים לרכוש דירה חדשה באזור".

חברת גרינברג את שניאור מקימה כיום 9 פרויקטים בשלבי ביצוע שונים ברחוב חביבה רייך בחיפה, בהיקף צפוי של 470 יחידות דיור ועוד כ-242 יחידות דיור במרכז כרמל ובאזורים שונים נוספים בחיפה. בנוסף החברה אחראית להקמתן של  72 יחידות ברובע יזרעאל שבעפולה ועוד 52 יחידות דיור נוספות בקרית אתא. כמו כן לחברה מבנים מסחריים ונכסים מניבים.

פרויקט חביבה רייך בחיפה של חברת גרינברג שניאור // הדמיה: טוטם הדמיות

 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות